به گزارش رکنا، سرهنگ بهزاد نوری فرمانده یگان های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری تهران در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه چند شهروند و گزارش این حادثه. دزدی ماموران انتظامی مستقر در نمایشگاه بین المللی تهران به طرق مختلف سعی در شناسایی سارقان داشتند.

وی افزود: سارقان با استفاده از ازدحام جمعیت در نمایشگاه یک دستگاه موتور سیکلت، تجهیزات غرفه مخصوص، شمش برنج و چندین گوشی تلفن همراه را به سرقت بردند و ماموران با بررسی دوربین های مداربسته و با روش های نوین پلیسی 4 سارق را شناسایی کردند. بازداشت در دستور کار پلیس قرار گرفتند. با به دست آمدن مشخصات ظاهری متهمان، ماموران انتظامی مواجهه با تحقیقات میدانی گسترده و رصد محل های احتمالی قاچاق سارق، متهمان را شناسایی و دستگیر کردند.

این افسر پلیس تصریح کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری به چند فقره سرقت در داخل نمایشگاه اعتراف کرد و دارایی مالباختگان این پرونده نیز شناسایی شد. متهمان پس از ارجاع به دادسرا و معرفی به مراجع قضایی راهی زندان شدند.

سرهنگ نوری در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان با توجه به توصیه های پلیس در اماکن عمومی و پرتردد از وسایل و اشیای قیمتی خود مراقبت کرده و از رها کردن آنها در هر مکانی خودداری کنند.