افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

دکوراسیون مینیمالیستی و مدرن با مبلمان تاکسیدو / پر از خطوط نرم اما با جذابیت شگفت انگیز

  • کد خبر : 347632
دکوراسیون مینیمالیستی و مدرن با مبلمان تاکسیدو / پر از خطوط نرم اما با جذابیت شگفت انگیز

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- مبلمان مهم ترین قسمت دکوراسیون هر خانه به حساب می آید که در لابی و پذیرایی و حتی گاهی در اتاق خواب ها قرار می گیرد. مبلمان انواع مختلفی دارند و با توجه به اینکه در سال های اخیر طرح های متنوع و جذاب تری […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- مبلمان مهم ترین قسمت دکوراسیون هر خانه به حساب می آید که در لابی و پذیرایی و حتی گاهی در اتاق خواب ها قرار می گیرد. مبلمان انواع مختلفی دارند و با توجه به اینکه در سال های اخیر طرح های متنوع و جذاب تری دیده شده است، این عنصر از طراحی خانه انواع جالب تری پیدا کرده است. مبلمان به طور کلی در دو سبک سبک و راحتی موجود است که با توجه به سلیقه و نیاز شما قابل انتخاب است. بسیاری از افراد هنگام خرید فکر می کنند که فقط باید به مدل هایی که در اکثر خانه ها وجود دارد توجه کنند، در حالی که با کمی جسارت می توانید مدل هایی را انتخاب کنید که ظاهر خاص تری دارند. به عنوان مثال مبلمان تاکسیدو از آن دسته مبلمان هایی است که به دلیل ظاهر جذاب و منحصر به فرد خود مورد توجه بسیاری از طرفداران بی نظیر قرار گرفته است. اگر قصد دارید مبل کمتر دیده شده در خانه خود داشته باشید و کمی با خانواده، همسایه ها و آشنایان خود متفاوت باشید، حتما با ما همراه باشید تا با میلمان تاکسیدو بیشتر آشنا شوید.

مبلمان تاکسیدو

مبلمان نقش بسیار مهمی در طراحی پذیرایی دارد. به عنوان مثال یکی از انواع مبلمانی که می توانید در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید مبل تاکسیدو است که ظاهری بسیار شکیل و ساده دارد. این سبک مبلمان تاج ندارند و از نظر سبک مکعبی شبیه مبل چسترفیلد هستند که تاج ندارند و طرح آن ها بدون برآمدگی و فرورفتگی مشخص است.

استفاده از مبلمان تاکسیدو می تواند طراحی بسیار زیبایی به فضای پذیرایی منزل شما بدهد. سبک های دکوراسیون، مانند سبک های مینیمال، آرت دکو یا سبک های دیگر، می توانند به خوبی با مبلمان تاکسیدو ترکیب شوند و نتیجه ای بسیار دلپذیر ارائه دهند.

مبلمان تاکسیدو

مبلمان تاکسیدو چه ویژگی هایی دارد؟

مبلمان تاکسیدو دارای یک صندلی راحت با پشتی بلند و صاف است. به همین دلیل راحت است و ظاهری رسمی و با وقار دارد. این سبک از مبل ها فضای نشیمن بزرگی دارد و ایده ای بسیار جذاب و مناسب مخصوصا برای دکوراسیون مینیمالیست به حساب می آید. تاکسیدو می تواند سبکی زیبا به خانه شما ببخشد و اغلب از مخمل، چرم و ابریشم ساخته می شود. رنگ های مبل تاکسیدو گاهی اوقات بسیار جذاب و تیز خواهند بود، اما بیشتر طیف رنگی آنها مشکی، سفید و خاکستری است. اما فراموش نکنید زمانی که می خواهید از مبلمان تاکسیدو در چیدمان پذیرایی خود استفاده کنید، باید تقارن و تناسب را نیز در نظر بگیرید.

مبلمان تاکسیدو

خیلی ها فکر می کنند تاکسیدو و چستر فیلد یکی هستند در حالی که این دو مبل از نظر ارتفاع پشتی شبیه چستر فیلد هستند و در جاهای دیگر متفاوت هستند. به عنوان مثال، مبلمان تاکسیدو دارای لبه های تیز و صاف است و چستر از لبه های منحنی ساخته شده است که اغلب تاج مخصوص به خود را دارند. از طرفی در بین طرفداران این دو مبل، مبل تاکسیدو به پسر عموی انگلیسی مبل تاکسیدو نیز معروف است.

مبلمان تاکسیدو

استفاده از مبلمان تاکسیدو در حداقل فضا

مبلمان تاکسیدو در دسته مبل های مینیمالیستی قرار می گیرند که وظیفه اصلی آن زیباسازی فضاهای مینیمالیستی است. چرا که این مدل مبل به دلیل طراحی و ظاهری که دارد، بیشتر برای فضاهای خصوصی مناسب است.

مبلمان تاکسیدو

با قرار دادن مبلمان تاکسیدو در قسمت پذیرایی، واقعاً راحتی و فضایی مجلل خواهید داشت. خطوط صاف و تمیز یک تاکسیدو آن را منحصر به فرد کرده و می تواند یک طرح ایده آل برای پذیرایی باشد.

مبلمان تاکسیدو

رنگ مناسب برای انتخاب مبلمان تاکسیدو برای منزل شما چه رنگی است؟

وقتی صحبت از رنگ مبلمان می شود، ابتدا سبک مبل و سپس سبک رنگ فضای مورد نظر و سبک دکوراسیون منزل شما مهم و تاثیرگذار است. به عنوان مثال اگر مبلمانی با رنگ تیره انتخاب کنید در واقع به فضا آرامش و اعتبار بخشیده اید. رنگ آبی بسیار معتبر و باشکوه است. اگر شما هم تمایل به ترکیب سبز و آبی دارید، می توان گفت که رنگ بسیار زیبایی را برای تاکسیدو خود انتخاب کرده اید. می توانید این رنگ را که به کله غازی نیز معروف است با رنگ سفید ترکیب کنید تا کل فضا به سمت رنگ روشن تبدیل شود. از سوی دیگر، رنگ آبی تاکسیدو با رنگ خاکستری، تم فضا را تیره می کند، اما جذابیت خوبی به محیط و حال و هوا می دهد.

مبلمان تاکسیدو



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=347632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.