افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

آنها از کارشناسان دعوت می کنند تا دستورالعمل هایی را برای اجرای عدالت تدوین کنند

  • کد خبر : 347562
آنها از کارشناسان دعوت می کنند تا دستورالعمل هایی را برای اجرای عدالت تدوین کنند

به گزارش بازار، وزارت تعاون، کار و تامین اجتماعی از تمامی کارشناسان این حوزه خواست تا پیوست عدالت را برای تصمیم گیری ها و قوانین عملیاتی کنند. در متن این فراخوان آمده است: با توجه به مأموریت ها و وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تحقق عدالت اجتماعی و کاهش شکاف طبقاتی با […]

به گزارش بازار، وزارت تعاون، کار و تامین اجتماعی از تمامی کارشناسان این حوزه خواست تا پیوست عدالت را برای تصمیم گیری ها و قوانین عملیاتی کنند.

در متن این فراخوان آمده است: با توجه به مأموریت ها و وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تحقق عدالت اجتماعی و کاهش شکاف طبقاتی با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و موضوعات متعدد در قوانین و اسناد. وزارت تعاون، کار و تامین اجتماعی (شامل مواد 1 و 9 قانون ساختار نظام جامع و تامین اجتماعی، ماده 38 قانون کار، ماده 1 قانون بخش تعاونی اقتصاد) و در پاسخ به بیانات رهبر معظم انقلاب در اولین دیدار با هیأت دولت چهاردهم در تاریخ 6 شهریور 1403 مبنی بر اینکه در تصویب و اجرای برنامه ها و قوانین مختلف، رعایت عدالت و برای هر مهم بسیار مهم است. قانون و تصمیم، پیوست عدالت باید تنظیم شود و این پیوست یک کار اداری و سندی و تشریفاتی منضم به قوانین نیست، بلکه یک امر واقعی و در متن قوانین و برنامه هاست.

وزارت تعاون، کار و رفاه بر اساس سوابق مطالعات و فعالیت‌های قبلی (از شهریور 1400) و وظایف قانونی خود در قبال کلیه نهادها، گروه‌های مطالعاتی، اتاق‌های فکر و مراکز تحقیقاتی که دارای پیشنهادات و مطالعات مکتوب در خصوص نحوه عملیاتی کردن پیوست هستند. از عدالت گرفته تا تصمیمات و قوانین.

همچنین از واجدین شرایط زیر تقاضا می شود پیشنهادات خود را برای طراحی سازوکار اجرایی «پیوست عدالت» به آدرس ایمیل دبیرخانه شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی ([email protected]) ارسال نمایند. برو).

پیشنهادات باید توسط گروه های پژوهشی، اتاق فکر و مراکز تحقیقاتی ارائه شود و بر اساس مطالعات مستند قبلی و طرح های عملی در حوزه دادگستری مرکز متقاضی باشد و خلاصه طرح های قبلی به ضمیمه پیشنهاد شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=347562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.