افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

تصاویر قطعی برق، واقعیت تلخ عدم تعادل انرژی در کشور/ راهکار وزیر نیرو برای حل مشکل عدم تعادل برق کشور; از فن استفاده کنید!

  • کد خبر : 347488
تصاویر قطعی برق، واقعیت تلخ عدم تعادل انرژی در کشور/ راهکار وزیر نیرو برای حل مشکل عدم تعادل برق کشور; از فن استفاده کنید!

به گزارش رکنا، مشکلات ناشی از عدم تعادل انرژی در کشور به ویژه در حوزه برق، تابستان امسال نیز مانند هر سال نه تنها صنعت کشور را تحت تاثیر قرار داده، بلکه به بخش داخلی نیز رسیده است و شهروندان استان تهران و سایر مناطق کشور دچار خاموشی هستند. و قطع برق مکرر یافت می […]

به گزارش رکنا، مشکلات ناشی از عدم تعادل انرژی در کشور به ویژه در حوزه برق، تابستان امسال نیز مانند هر سال نه تنها صنعت کشور را تحت تاثیر قرار داده، بلکه به بخش داخلی نیز رسیده است و شهروندان استان تهران و سایر مناطق کشور دچار خاموشی هستند. و قطع برق مکرر یافت می شوند. این در حالی است که شرکت توانیر تا به امروز این موضوع را به طور مستمر تکذیب کرده و بارها اعلام کرده است که خاموشی و خاموشی برنامه ریزی شده نداریم و علت خاموشی های پراکنده در تهران را افزایش مصرف و خرابی برق اعلام کرده است. تیم ها در معرض نور خورشید و گرما.

به گفته شرکت توانیر میزان مصرف برق به بیش از 77 هزار مگاوات رسیده است اما میزان تولید برق همچنان از میزان مصرف عقب است.

عباس علی آبادی، وزیر جدید نیرو در دولت مسعود المدیکیان، فردی که فاقد سوابق مشخص و اقدامات مثبت در وزارت امنیت در دولت سیزدهم است، فردی کاملا محافظه کار که برای جلوگیری از هرگونه انتقادی، کوتاهی می کند. و نظرات کلی بدون حضور در رسانه ها. و همین برای روزنامه نگاران کافی بود، اکنون این وزارت کشور است که باید در مورد بحران عدم تعادل انرژی در کل کشور تصمیم گیری کند. وزیری که نیامده به مردم می گوید: به جای کولر از پنکه استفاده کنید!

این در حالی است که حتی اگر از این اظهار نظر سطحی و رایج استفاده شود، به گفته کارشناسان که قطعی برق و مشکل کمبود برق به فصل زمستان می رسد، پس چه باید کرد و چه نسخه ای در اختیار مردم قرار داد؟

به نظر می رسد دولت باید به جای اظهارنظرهای سطحی و کوتاه مدت که تنها درد را پنهان می کند، به فکر حل مشکل عدم تعادل انرژی کشور باشد، زیرا به گفته کارشناسان، مشکل انرژی کشور مانند یک پایانه است. بیمار . و آن هم این است که با مرگی روبرو هستیم که همیشه دردناک است و مجبوریم به خاطر آن تصمیم مهمی بگیریم و با این شرایط شرایط هر روز سخت تر می شود و در 5 سال آینده یک فوق العاده اتفاق می افتد. بحران در همه زمینه ها انرژی به ویژه در حوزه صنعت برق که با آن مواجه خواهیم بود.

علیرغم نقل قول های مسئولان توانیر مبنی بر عدم خاموشی های برنامه ریزی شده، نمونه هایی از برخی برنامه های قطعی برق برای روز شنبه دهم شهریور 1403 در نقاط مختلف استان تهران و کشور که توسط شرکت های برق منطقه ای به اطلاع عموم رسیده است، شاهد آن هستیم. هر بار روز در شبکه های محلی و فضای مجازی به شرح زیر است:

1- ساعت انسداد روز شنبه 19 شهریور ساعت 14:03 در گلستان و صالحیه

برنامه خاموشی شنبه در نسیم شهر

2- ساعت انسداد روز شنبه 19 شهریور ساعت 14:03 در نسیم شهر

    ساعت مسدودی در روز شنبه 19 شهریور در پرند

3- زمان انسداد روز شنبه 19 شهریور ساعت 1403 در پرند

برنامه خاموش کردن

4- برنامه خاموشی شنبه 19 شهریور ساعت 14:03 در پاکدشت

5- اطلاعیه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه:

به اطلاع شهروندان و استان های همجوار کرمانشاهی می رساند؛ با توجه به تداوم گرما و افزایش مصرف و عدم تعادل بین میزان تولید و مصرف برق و همچنین به منظور حفظ پایداری شبکه های توزیع، از روز شنبه مورخ 10/6/1303 مشترکین در مناطق . و محله هایی که در دو هفته آینده دچار خاموشی می شوند می توانند از طریق آدرس اینترنتی http://kpedc.com/ و درج شناسه قبض برق خود از خاموشی های احتمالی روزانه مطلع شوند.

خاموشی در تنکابون

6- شهریور 1403 برنامه خاموشی در تنکابن

خاموشی در آستارا

7- برنامه خاموشی شنبه 19 شهریور ساعت 14:03 در آستارا

برنامه اختتامیه ایوانکی

8- برنامه خاموشی شنبه 19 شهریور ساعت 14:03 در شهر ایوانکی

برنامه قطع برق گرمسار

9- برنامه خاموشی شنبه 19 شهریور ساعت 14:03 در گرمسار

قطعی برق در مریوان

10- ساعت مسدودی روزهای پنجشنبه و جمعه 17 و 18 شهریور 1403 در محلات و شهرک های مریوان.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=347488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.