افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

بیانیه حماس؛ یک سورپرایز جدید در راه است

  • کد خبر : 347441
بیانیه حماس؛ یک سورپرایز جدید در راه است

به گزارش Intiter به گزارش ایرنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه ای اعلام کرد که مقاومت در کرانه باختری پس از انجام 2 عملیات ضد صهیونیستی در شمال الخلیل، رژیم صهیونیستی را غافلگیر خواهد کرد. این جنبش با صدور بیانیه ای اعلام کرد که 2 عملیات ترکیبی در حوالی «گوش اتزیون» و شهرک […]








به گزارش Intiter به گزارش ایرنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه ای اعلام کرد که مقاومت در کرانه باختری پس از انجام 2 عملیات ضد صهیونیستی در شمال الخلیل، رژیم صهیونیستی را غافلگیر خواهد کرد.

این جنبش با صدور بیانیه ای اعلام کرد که 2 عملیات ترکیبی در حوالی «گوش اتزیون» و شهرک صهیونیستی «کرمی تسور» در شمال الخلیل، پیامی روشن است که تا زمانی که تجاوزات رژیم صهیونیستی به مردم باشد. و سرزمین فلسطین ادامه دارد. بله، مقاومت به قوت خود باقی خواهد ماند.

حماس با اشاره به اینکه این عملیات ویژه به دلیل واقع شدن در خلیل واقع در جنوب کرانه باختری از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: این گونه عملیات ها در شرایط بحرانی کنونی که شاهد تشدید حملات رژیم صهیونیستی به استان های شمالی غرب بوده است. بانک و نسل کشی در ما در نوار غزه هستیم.

این جنبش تاکید کرد: دشمن اشغالگر نمی تواند نقطه ای از میهن را در انحصار خود درآورد و نیروهای مقاومت در کرانه باختری در هر زمان و مکان رژیم غاصب اسرائیل را غافلگیر خواهند کرد.

حماس اعلام کرد این عملیات جدید ضربه سنگین دیگری به دستگاه های امنیتی دشمن صهیونیستی است و در شرایطی انجام شد که این رژیم در آماده باش کامل به سر می برد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مستقیما رهبر جنبش حماس را در خارج از کشور تهدید به ترور کرد.

منابع صهیونیستی بامداد روز شنبه اعلام کردند که یک نظامی فلسطینی با خودروی خود محافظ شهرک «کرمی تسور» را زیر گرفته و سپس وارد شهرک شده و به سمت صهیونیست ها تیراندازی کرده است.

به گفته این منابع، عملیات تیراندازی پس از انفجار خودروی بمب گذاری شده در ورودی این شهرک صورت گرفته است.

منابع صهیونیستی از زخمی شدن دو صهیونیست در این عملیات خبر دادند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=347441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.