افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

حامد حق شناس از رسیدن به فینال پاراکواندو بازماند – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 347404
حامد حق شناس از رسیدن به فینال پاراکواندو بازماند – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار پاریسی از مهر، در ادامه آخرین روز از رقابت های پاراتاتلون بازی های پارالمپیک 2024 پاریس و رقابت های وزن بالای 80 کیلوگرم، حامد حق شناس نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریفان رفت. مت بوش» از بریتانیای کبیر. بریتانیای کبیر، دارنده سه مدال طلای جهان، از 13 باری که […]

به گزارش خبرنگار پاریسی از مهر، در ادامه آخرین روز از رقابت های پاراتاتلون بازی های پارالمپیک 2024 پاریس و رقابت های وزن بالای 80 کیلوگرم، حامد حق شناس نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریفان رفت. مت بوش» از بریتانیای کبیر. بریتانیای کبیر، دارنده سه مدال طلای جهان، از 13 باری که به دیدار مقدماتی رفت، 26 بار شکست خورد.

ملی پوش تکواندوکار کشورمان برای کسب مدال برنز باید در مبارزه برای رده بندی به مصاف نیشان عمیرعلی قزاق برود.

حق شناس در مسابقات صبحگاهی پس از یک استراحت در یک مبارزه سخت و نزدیک “لیو لودینگ” از چین را با نتیجه 19 بر 17 شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت.

علیرضا بخت دیگر نماینده کشورمان در رقابت های امروز و در دسته 80 کیلوگرم پس از یک دور استراحت در راند طلایی «نورلان دمبایف» از قزاقستان را شکست داد و در نهایت با نتیجه 7 بر 5 به مرحله نیمه نهایی راه یافت. فینال -مرحله نهایی وی برای صعود به فینال باید با “توشتمیروف” دارنده مدال طلای جهان و آسیا از ازبکستان مبارزه کند.

تیم ملی کشورمان در این دوره از بازی ها 5 نماینده دارد که تاکنون زهرا رحیمی به مدال برنز دست یافت. سعید صادقیان پور مصدوم شد و مریم عبدالله پور با شکست مقابل حریفانش از کسب مدال بازماند.

رقابت‌های تکواندوی هفدهم بازی‌های پارالمپیک با حضور ۱۲۰ ورزشکار پاراکواندو از ۴۲ کشور جهان در کاخ «گراند پله» پاریس برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=347404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.