افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

Crypto Executives of America برای کامالا هریس امتیاز می گیرد

  • کد خبر : 347189
Crypto Executives of America برای کامالا هریس امتیاز می گیرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برگزارکنندگان این رویداد به رویترز گفتند: این رویداد مردمی در فاصله زمانی بین اجلاس گروه سیاه پوستان کنگره و گروه هیسپانیک کنگره برگزار می شود و هدف آن گرد هم آوردن گروه های مختلف خیرین است. کلئو مسیدور، مدیر اجرایی بنیاد بلاک چین و یکی از سازمان دهندگان این رویداد، گفت: […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برگزارکنندگان این رویداد به رویترز گفتند: این رویداد مردمی در فاصله زمانی بین اجلاس گروه سیاه پوستان کنگره و گروه هیسپانیک کنگره برگزار می شود و هدف آن گرد هم آوردن گروه های مختلف خیرین است. کلئو مسیدور، مدیر اجرایی بنیاد بلاک چین و یکی از سازمان دهندگان این رویداد، گفت: بلیت های این رویداد جمع آوری کمک های مالی بین 500 تا 5000 دلار است.

ایسنا نوشت: هدف جمع آوری کمک های مالی این رویداد در مقایسه با صدها میلیون دلاری که هریس از زمان انتخاب شدن به عنوان نامزد دموکرات ریاست جمهوری در ماه ژوئیه جمع آوری کرده، اندک است. اما این آخرین نشانه ای است که حداقل برخی در صنعت ارزهای دیجیتال از کامالا هریس در مقابل دونالد ترامپ جمهوری خواه حمایت می کنند که با وعده های خود از اهداکنندگان بزرگ ارزهای دیجیتال استقبال کرده است.

برگزارکنندگان رویداد عبارتند از تیفانی اسمیت، رئیس مشترک کارگروه بلاک چین و ارزهای دیجیتال در شرکت حقوقی Wilmerhall، و راحیلا ظفر، بنیانگذار Crypto، که در زمینه هوش مصنوعی نیز کار کرده است. آنها امیدوارند که هریس در صورت پیروزی در انتخابات، رویکرد ملایم‌تری نسبت به صنعت ارزهای دیجیتال اتخاذ کند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار دولت بایدن این صنعت را پذیرفته است و می‌گوید شرکت‌های ارزهای دیجیتال قوانین اوراق بهادار را نقض می‌کنند، اما صنعت ادعا می‌کند که مشمول این قوانین نیست.

یک گروه جداگانه به نام Crypto for Harris در ماه آگوست برای جمع آوری سرمایه برای هریس پدید آمد. این گروه رویدادی برگزار کرد که در آن مارک کوبان میلیاردر و آنتونی اسکاراموچی، غول وال استریت در حمایت از هریس صحبت کردند.

اگرچه هریس هنوز به صورت علنی موضعی در مورد ارزهای دیجیتال اتخاذ نکرده است، اعضای کمپین او با شرکت های ارزهای دیجیتال برجسته از جمله Coinbase و Ripple ملاقات کرده اند.

بر اساس گزارش رویترز، سوابق مالی مبارزات انتخاباتی نشان می‌دهد که آنها و سایر شرکت‌های بزرگ ارزهای دیجیتال از طریق کمیته‌های اقدام سیاسی فوق‌العاده به کاندیداهای طرفدار رمزارزها کمک مالی می‌کنند.

223228

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=347189

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.