افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

«شهروندان غیرقانونی» باید به سرعت کشور را ترک کنند. این افراد از خدمات محروم خواهند شد.

  • کد خبر : 347093
«شهروندان غیرقانونی» باید به سرعت کشور را ترک کنند. این افراد از خدمات محروم خواهند شد.

به گزارش رکنا، استاندار تهران خاطرنشان کرد که اتباع غیرمجاز به گفته وی باید سریع از کشور خارج شوند: شهروندان غیرمجاز از خدمات شهری و برون شهری محروم هستند. علیرضا فخاری درباره طرح جمع آوری و ساماندهی اتباع غیرمجاز گفت: این طرح امری جدی و بدیهی است که باید در سطح استان تهران اجرا شود. […]

به گزارش رکنا، استاندار تهران خاطرنشان کرد که اتباع غیرمجاز به گفته وی باید سریع از کشور خارج شوند: شهروندان غیرمجاز از خدمات شهری و برون شهری محروم هستند.

علیرضا فخاری درباره طرح جمع آوری و ساماندهی اتباع غیرمجاز گفت: این طرح امری جدی و بدیهی است که باید در سطح استان تهران اجرا شود.

وی گفت: برای ساماندهی اتباع با استفاده از روش های در نظر گرفته شده در ایجاد اشتغال، مسکن و تامین هزینه های لازم در حوزه های مدیریت شهری و… باید بخشی در نظر گرفته شده برای اتباع ابداع و در اختیار مسئولان قرار گیرد. تا بتوانند خدمات لازم را به همه ارائه دهند.

استاندار تهران بر ضمانت حقوق عمومی تاکید کرد و گفت: هزینه هر واحد خدمت در هر سطحی برای شهروندان ایرانی باید برابر با کسانی باشد که ملیت دارند و از این قابلیت ها استفاده می کنند.

فخاری موضوع مسکن و اشتغال اتباع را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: در حوزه اشتغال نیز تعریف و تعیین محل، نوع، کیفیت و کمیت مشاغل در دستور کار قرار دارد و مسئولان به وظایف و اقدامات لازم عمل می کنند. . این تعریف با توجه به اطلس سکونت جمعیت انجام شده است. خارج از قوانینی که برای اسکان تعریف شده است، هیچکس حق اقامت در آن مناطق را ندارد و خدمات ارائه شده به اتباع متناسب با شرایطی است که خود آنها ارائه می دهند.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه شهروندان غیرمجاز باید هر چه سریعتر از کشور خارج شوند، گفت: این افراد از خدمات شهری و غیر شهری محروم می شوند و در مکان هایی که شهروندان غیرمجاز وجود دارند، قطعاً از آنها اخذ خواهد شد. تبدیل شود.

وی گفت: در حوزه جمع آوری اتباع غیرمجاز و افراد از ملیت های مختلف فرقی نمی کند که از کجا آمده باشند و در صورت غیرقانونی بودن طرد می شوند.

فخاری تصریح کرد: بخش مهمی از این طرح در حال انجام است و هر روز با اقدامات انجام شده توسط فرجا شهروندان مجاز و غیرمجاز پالایش می شوند و افرادی که مجاز بوده و تاریخ انحلال آنها به پایان رسیده است باید سریعا از کشور خارج شوند و یا وارد شوند. . مجوز جدید برای اقامت در کشور

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=347093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.