افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

بادامکی: سازماندهی خارج از ایران در حال حاضر در فکر ما نیست/ کنترل 8000 تماشاگر در شهرقدس امکان پذیر نیست – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 346981
بادامکی: سازماندهی خارج از ایران در حال حاضر در فکر ما نیست/ کنترل 8000 تماشاگر در شهرقدس امکان پذیر نیست – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: میزبانی خارج از ایران در حال حاضر در فکر باشگاه پرسپولیس نیست و دوست داریم در تهران میزبان حریفان باشیم. حسین بادامکی در حاشیه بازدید از ورزشگاه شهدای قدس برای میزبانی لیگ برتر گفت: با حضور تماشاگران کار سخت می شود. زیرا در اطراف این ورزشگاه فضای باز وجود دارد […]

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: میزبانی خارج از ایران در حال حاضر در فکر باشگاه پرسپولیس نیست و دوست داریم در تهران میزبان حریفان باشیم.

حسین بادامکی در حاشیه بازدید از ورزشگاه شهدای قدس برای میزبانی لیگ برتر گفت: با حضور تماشاگران کار سخت می شود. زیرا در اطراف این ورزشگاه فضای باز وجود دارد و کنترل آن بسیار سخت است.

وی در خصوص اینکه داود رفعتی اعلام کرده تنها حدود 8 هزار تماشاگر می توانند در این ورزشگاه حضور داشته باشند، گفت: دقیقاً اما امروز همه مطمئن هستیم که بیش از 8 هزار هوادار به ورزشگاه خواهند آمد.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره معرفی ورزشگاه جدید در کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت: معرفی آن گزینه دست ما نیست. هر ورزشگاه در هر نقطه ای از کشور مشکلات خاص خود را دارد. قطعا دوست داریم در ورزشگاه آزادی بازی کنیم. با در نظر گرفتن شرایط تیممان باید جلوی هوادارانمان بازی کنیم. کار برای ما سخت است. امیدوارم بتوانیم در تهران بازی کنیم.

با این شرایط ظاهرا باید در ورزشگاه شهدای قدس میزبانی کنم؟ بادامکی در پاسخ به این سوال اظهار داشت: واقعا برای رسیدن به ورزشگاه تلاش می کنند و مطمئنم این اتفاق می افتد اما حضور تماشاگران کار را سخت می کند چرا که قطعا بیش از هشت هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر خواهند شد.

وی درباره ادعای وحید امیری مبنی بر اینکه پرسپولیس می تواند برای میزبانی لیگ الیت در خارج از کشور تصمیم بگیرد، گفت: این گزینه در حال حاضر در ذهن باشگاه نیست. ما دوست داریم در تهران بازی کنیم و حتما این اتفاق می افتد که حداقل در ایران بازی کنیم. فکر می کنم کمترین حقی که تماشاگران ما دارند این است که تیمشان در شهرشان بازی کند و ما هر کاری می کنیم تا این اتفاق بیفتد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)