افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

خبر مهم برای مستاجران با وام 4 ساله صاحبخانه شوید

  • کد خبر : 346715
خبر مهم برای مستاجران با وام 4 ساله صاحبخانه شوید

پروژه مسکن ارزان قیمت بین 25 تا 80 متر مربع در ماهدشت کرج صبح امروز کلنگ زنی شد. مسئول این پروژه گفت: واحدها به صورت تعاونی با هزینه متقاضیان ساخته می شود و تا 48 ماه آینده تحویل داده می شود. به گزارش ایسنا، اجرای طرح 3300 واحدی مسکن ارزان قیمت در قالب مجتمع های […]

پروژه مسکن ارزان قیمت بین 25 تا 80 متر مربع در ماهدشت کرج صبح امروز کلنگ زنی شد. مسئول این پروژه گفت: واحدها به صورت تعاونی با هزینه متقاضیان ساخته می شود و تا 48 ماه آینده تحویل داده می شود.

به گزارش ایسنا، اجرای طرح 3300 واحدی مسکن ارزان قیمت در قالب مجتمع های هوشمند در واحدهایی با متراژ 25 تا 80 متر مربع از صبح امروز در منطقه ماهدشت کرج آغاز شد. برخی از واحدها 120 متر خواهند بود.

طبق اعلام خشایار باقرپور، مدیرعامل اتحادیه تعاونی های شهر تهران، مذاکرات قانونی، تامین زمین و انعقاد قرارداد پروژه مسکن ارزان قیمت از چند ماه پیش آغاز شد. این طرح در نمایشگاه صنعت ساختمان سال گذشته ارائه شد و اجرای آن از امروز رسما آغاز شد.

وی با بیان اینکه خانه های کوچک از ضروریات کلان شهرها و جامعه کنونی ماست، تصریح کرد: امروزه واحدهای متراژ بزرگ از دسترس متقاضیان خارج شده و مردم به محصولات جدید در سبد محصولات این شرکت نیاز دارند.

باقرپور تصریح کرد: در دوره تحولات کنونی، انرژی حاصل از ساختمان های سنتی باعث کاهش بهره وری و اتلاف انرژی می شود.

وی مدل اجرای طرح مسکن ارزان قیمت را تعاونی پایه دانست و گفت: قیمت واحدهای این طرح به ازای هر متر مربع تقریبا 30 میلیون تومان است که برای متقاضیان اعتبار در نظر گرفته ایم و 35 درصد کل را پوشش می دهد. هزینه واحدها طبق هماهنگی هایی که با بانک ها انجام داده ایم، این تسهیلات به صورت قرض الحسنه با مدت بازپرداخت چهار ساله پرداخت می شود.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های ساختمانی شهر تهران تاکید کرد: معتقدم ساخت و سازهای کلان مسکن باید ادامه یابد تا کمبود موجود در بازار در این زمینه برطرف شود.

وی درباره نحوه تامین مالی اجرای این طرح گفت: این طرح از طریق متقاضیان و به صورت مشارکتی اجرا می شود. امکان دریافت وام نیز وجود دارد. در خصوص روند قانونی و انضباط مالی تمهیدات لازم صورت گرفته است.

ایسنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=346715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.