افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

فشار فروش 15 میلیارد دلاری مت گاکس و دولت ایالات متحده به بیت کوین

  • کد خبر : 346636
فشار فروش 15 میلیارد دلاری مت گاکس و دولت ایالات متحده به بیت کوین

بر اساس پیش بینی ها، فشار فروش بیت کوین در سپتامبر 2024 ممکن است به دلیل فروش احتمالی 15 میلیارد دلار بیت کوین توسط دولت ایالات متحده و توزیع بیت کوین از صرافی منحل شده Mt. Gox افزایش یابد. به گفته ملت بلاک چین، انتظار می رود این رویدادها تأثیر منفی بر قیمت بیت کوین […]

بر اساس پیش بینی ها، فشار فروش بیت کوین در سپتامبر 2024 ممکن است به دلیل فروش احتمالی 15 میلیارد دلار بیت کوین توسط دولت ایالات متحده و توزیع بیت کوین از صرافی منحل شده Mt. Gox افزایش یابد.

به گفته ملت بلاک چین، انتظار می رود این رویدادها تأثیر منفی بر قیمت بیت کوین بگذارد، زیرا مقدار قابل توجهی بیت کوین وارد بازار خواهد شد. با این حال، تجزیه و تحلیل نشان می دهد که تاثیر این فشار فروش ممکن است کمتر از حد انتظار باشد زیرا بازار ظرفیت جذب این حجم را دارد.

فشار برای فروش 15 میلیارد دلار بیت کوین

نوسانات محدود بیت کوین ممکن است تا سپتامبر ادامه یابد. زیرا مبادله کوه Gox و دولت ایالات متحده ممکن است نزدیک به 15 میلیارد دلار فشار فروش را به بازار تحمیل کند. احتمالاً بیش از 14.8 میلیارد دلار بیت کوین به زودی وارد بازار می شود و می تواند فشار نزولی زیادی بر قیمت ها وارد کند.

دولت ایالات متحده بیش از 203000 بیت کوین به ارزش 12.1 میلیارد دلار در اختیار دارد، در حالی که صرافی منحل شده Mt. Gox نیز قرار است 46000 بیت کوین به ارزش بیش از 2.7 میلیارد دلار را بین طلبکاران خود توزیع کند.

فشار فروش بیت کوین - منبع: Kaiko
فشار فروش بیت کوین – منبع: Kaiko

مبادله کوه Gox قرار است 2.7 میلیارد دلار بیت کوین ذره برای جسم مستقیم قبل از پایان سال 2024 از طریق صرافی Kraken توزیع شده است، اما طبق گزارش 29 آگوست (8 سپتامبر) پلتفرم تحلیلی Kaiko، بعید است که این بازپرداخت ها تأثیر قابل توجهی بر بازار داشته باشد. در این گزارش آمده است:

صرافی کراکن جریان های ETF بیت کوین را با افزایش جزئی در نوسانات قیمت در پایان بازار ایالات متحده مدیریت کرد. با توجه به مشخصات نقدینگی این صرافی، بعید است که فشار فروش ناشی از بازپرداخت کوه Gox باعث مشکلات ساختاری عمده شود یا تأثیر گسترده ای بر بازار بگذارد.

طلبکاران Mt. Gox بیش از 10 سال است که منتظر دریافت بیت کوین های خود به ارزش بیش از 9.4 میلیارد دلار بوده اند که از آن زمان به بعد ارزش آن بیش از 8500 درصد افزایش یافته است. به همین دلیل، برخی پیش بینی می کنند که بسیاری از سرمایه گذاران به دنبال فروش بازخریدهای خود هستند. هر چند که تاکنون چنین نبوده است.

عملکرد طلبکاران کوه گوکس در آخرین توزیع عمده آن به مبلغ 4 میلیارد دلار

علیرغم افزایش قابل توجه قیمت بیت کوین، طلبکاران کوه Gox فروش نداشته اند. طلبکاران Mt. Gox در پایان ژوئیه نزدیک به 4 میلیارد دلار بیت کوین دریافت کردند که نشان دهنده 41.5 درصد از بدهی به کاربران است.

با این حال، طبق گزارش Glassnode در 29 ژوئیه، اکثر طلبکاران کوه Gox تصمیم گرفته اند دارایی های خود را نفروشند. همچنین، اکثر افراد ترجیح دادند به جای ارز فیات بیت کوین دریافت کنند که اقدام جدیدی در قانون ورشکستگی ژاپن بود.

خروج بیت کوین از کوه Goxخروج بیت کوین از کوه Gox
خروج بیت کوین از کوه Gox; منبع: گلسنود

شایان ذکر است که Spot Cumulative Delta Volume (CVD)، معیاری که تفاوت خالص بین حجم خرید و فروش نقطه‌ای در صرافی‌های متمرکز را اندازه‌گیری می‌کند، پس از توزیع بیت کوین توسط کوه Gox، افزایش قابل توجهی در کراکن مشاهده نکرده است. مبادله

قیمت بیت کوین زیر 60000 دلار باقی می ماند

در همین حال، قیمت بیت کوین پس از سقوط بیش از 10.7 درصد در نمودار ماهانه، زیر مقاومت روانی 60000 دلار باقی می ماند.

برای اینکه شمع آگوست سبز بسته شود، بیت کوین به بسته شدن ماهانه بالای 64300 دلار نیاز دارد. به گفته تحلیلگران Bitfinex، کمبود نقدینگی تابستانی ممکن است تا ماه سپتامبر ادامه یابد و غلبه بر مقاومت 63900 دلاری را برای بیت کوین دشوار کند.

قیمت بازتابی از معاملات تاریخی بازار است. بیت کوین تا قیمت واقعی دارندگان کوتاه مدت حدود 63900 دلار افزایش یافت و شاهد فروش این گروه بودیم.

به گفته تحلیلگران، میانگین افزایش بیت کوین در ماه سپتامبر از سال 2013 تاکنون حدود -4.78 درصد بوده است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-31 11:59:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=346636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.