افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

بیت کوین در محدوده ریسک خرید باقی می ماند. صبر کن

  • کد خبر : 346628
بیت کوین در محدوده ریسک خرید باقی می ماند. صبر کن

سومیا شورابی; بازار: مهدی زینلی، کارشناس و تحلیلگر بازار مالی، ضمن تحلیل ارز رمزنگاری شده On-Chain بیت کوین (BTC) اظهار داشت: نمودار درج اطلاعات سود و زیان خالص دارندگان بیت کوین را نشان می دهد که می توان از آن برای پیش بینی روند بازار استفاده کرد. پول واقعی نسبتاً به بازار جذب می شود، […]

سومیا شورابی; بازار: مهدی زینلی، کارشناس و تحلیلگر بازار مالی، ضمن تحلیل ارز رمزنگاری شده On-Chain بیت کوین (BTC) اظهار داشت: نمودار درج اطلاعات سود و زیان خالص دارندگان بیت کوین را نشان می دهد که می توان از آن برای پیش بینی روند بازار استفاده کرد.

پول واقعی نسبتاً به بازار جذب می شود، اما حرکت خاصی در پول هوشمند (پول هوشمند) وجود ندارد، بنابراین اگرچه بیشتر شاخص ها سیگنال های خوبی به ما می دهند، اما باید منتظر بمانیم زیرا در بازار کریپتو شگفتی ها بیشتر از داخل اتفاق می افتد هر بازار دیگری و غیر ممکن ممکن است.

زینلی می‌گوید: شرایط اخیر بازار آشفته به نظر می‌رسد و من فکر می‌کنم بیت‌کوین در این دوره بیش از حد ناپایدار بوده است و این موضوع این خطر را نوید می‌دهد که محدوده بین 50000 تا 66000 دلار بسیار ناامن باشد.
این کارشناس بازارهای مالی در ادامه توضیح داد: اما در مجموع، بیشتر شاخص‌ها ثبات بیت کوین و نشانه‌های مثبتی را در اطراف این ارز دیجیتال نشان می‌دهند، از جمله این نمودار نشان می‌دهد که اکثر دارندگان بیت‌کوین در بلندمدت سود خالص و همچنین پول دارند. واقعی به خوبی جذب بازار می شود، اما حرکت پول هوشمند خاصی نیست، بنابراین اگرچه بیشتر شاخص ها سیگنال های خوبی به ما می دهند، اما باید منتظر بمانیم زیرا در بازار کریپتو شگفتی ها بیش از هر بازار دیگری رخ می دهد. . غیرممکن ممکن است.
زینلی ضمن توصیه به دارندگان بیت کوین گفت: برای کسانی که از بازار خارج شده اند، توصیه می کنم منتظر بمانند و با قیمتی غیر از محدوده 50 تا 66 هزار دلار خریداری کنند، زیرا این محدوده قیمتی بسیار پر ریسک و ناامن است. . است

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=346628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.