افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

بیوگرافی لیندا کیانی و حضورش در مراسم تجلیل از بانوان المپیکی و جذاب/ توجه همه به او

  • کد خبر : 346616
بیوگرافی لیندا کیانی و حضورش در مراسم تجلیل از بانوان المپیکی و جذاب/ توجه همه به او

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- لیندا کیانی همیشه یکی از بازیگران مطرح و بسیار محبوب ایرانی بوده که فعالیت خود را در تلویزیون با سریال «روز حسرت» آغاز کرد، اما اوج شهرت این بازیگر با حضور در سریال «پایتخت» و «پایتخت» بود. سپس به سینما و شبکه خانگی رفت. هر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- لیندا کیانی همیشه یکی از بازیگران مطرح و بسیار محبوب ایرانی بوده که فعالیت خود را در تلویزیون با سریال «روز حسرت» آغاز کرد، اما اوج شهرت این بازیگر با حضور در سریال «پایتخت» و «پایتخت» بود. سپس به سینما و شبکه خانگی رفت. هر بازیگری برای یک شغل شهرت زیادی به دست می آورد و بسیار جسور می شود که این اتفاق برای لیندا کیانی که یکی از اعضای عادی خانواده بود، افتاد. لیندا بانو البته در زمینه مدلینگ هم کار می کرد که به او کمک کرد بیشتر دیده شود. زیرا وقتی در این راستا کار می کنید و آموزش می بینید، می دانید که چگونه موهای خود را ژست بگیرید و حالت دهید. البته هر بازیگری می تواند آرایشگر مخصوص به خود را داشته باشد اما خانم هایی که در زمینه مدلینگ فعالیت می کنند در این زمینه بسیار جلوتر هستند. لیندا کیانی می تواند کم و بیش در فیلم ها و سریال ها حضور داشته باشد، اما به مراسم و نمایش های سینمایی دعوت می شود. چندی پیش این بازیگر جذاب و محبوب در مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک حضور یافت و مثل همیشه مورد توجه قرار گرفت. اما با این تفاوت که او این بار یک استایل کاملا تیره را انتخاب کرد و مثل همیشه در فیگورهای مجله اش اخم کرد و به همین دلیل با نظرات منفی مواجه شد. در زیر می توانید لیندا کیانی را در این مراسم ببینید.

بیوگرافی لیندا کیانی و تولد در آبادان.

لیندا کیانی یکی از متولدین 23 شهریور 1359 است که در آبادان به دنیا آمده و اکنون 44 سال سن دارد. وی فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس فلسفه از دانشگاه غیرانتفاعی مفید قم است. او کار خود را با دوره های تئاتر آغاز کرد و در 27 سالگی با سریال ساعت شنی جلوی دوربین رفت و . او کم کم شهرت خود را به دست آورد.

خانواده و اصالت

لیندا کیانی در خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد. او چهارمین فرزند خانواده محسوب می شود که پس از سه برادر و یک روز قبل از حمله نظامی عراق به ایران به دنیا آمد. او اکنون یک خواهر کوچکتر دارد و پس از شروع جنگ تحمیلی اول به شیراز و مروشت مهاجرت کرد و سپس در تهران ساکن شد.

Image_20240830_201210

کلاس های لیسانس و بازیگری زیر نظر اساتید.

لیندا بانو پس از اخذ مدرک لیسانس به دلیل علاقه به بازیگری به کلاس های بازیگری دانشگاه علامه رفت و دوره های مورد نظر را زیر نظر محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان گذراند. بعداً لیندا کیانی دوره های هنر بیان را نزد حمید سااریگیان و خانم مهتاب کرامتی گذراند.

Image_20240830_201221

مقابل دوربین در 27 سالگی

سال 1395 بود که لیندا کیانی در 27 سالگی آقای شریفی نیا را در سریال ساعت شنی به کارگردانی بهرام بهرامیان و در نقش مهتاب معرفی کرد و به شدت مورد توجه مردم قرار گرفت.

کارتون مورد علاقه لیندا کیانی

خب همه فانتزی دارند و لیندا کیانی هم کارتون مورد علاقه ای دارد که دوستش داشت و هنوز هم دارد، جودی ابوت “لنگ بابا” بود و می گوید هر چقدر هم که این کارتون را ببیند، تکراری نمی شود. و خسته کننده است و من هنوز آن را می بینم.

Image_20240830_201238

من کمدین نیستم

این بازیگر جوان معتقد است که اصلا بازیگر کمدی نیست و حتی فکر می کند که اصلا کار کمدی بلد نیست چون معتقد است کمدی هنر جداست و فراتر از آنچه در رئال انجام می دهد. ، خنداندن مخاطب کار هرکسی نیست و این توانایی را در خود نمی بیند.

Image_20240830_201251

لیندا کیانی گفته نشده است

عروسک جناب خان را به کلاه قرمزی ترجیح می دهد

او طرفدار تیم پرسپولیس است.

بین ثروت و دانش، ثروت را انتخاب کنید.

او در آشپزی بسیار خوب است

او می خواهد دو یا سه فرزند داشته باشد

فرمانش خیلی خوبه

Image_20240830_201310



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=346616

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.