افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

پلیس به دستان مزاحم این بازیگر زن در اینستاگرام دستبند زد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 346586
پلیس به دستان مزاحم این بازیگر زن در اینستاگرام دستبند زد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

سرهنگ داود معظمی گدرزی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت در گفتگو با خبرنگار مهر از شناسایی و دستگیری عامل تهدید و توهین به یکی از بازیگران مطرح کشور خبر داد و گفت: متهم عکس ها و اطلاعات خصوصی او را در شبکه های اجتماعی به عنوان یک تهدید اجتماعی ارسال کرد. می […]

سرهنگ داود معظمی گدرزی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت در گفتگو با خبرنگار مهر از شناسایی و دستگیری عامل تهدید و توهین به یکی از بازیگران مطرح کشور خبر داد و گفت: متهم عکس ها و اطلاعات خصوصی او را در شبکه های اجتماعی به عنوان یک تهدید اجتماعی ارسال کرد. می تواند و قصد اخاذی را داشته است.

رئیس پلیس فتا پایتخت درباره جزئیات این خبر گفت: یکی از بازیگران مطرح کشور با مراجعه به پلیس فتا تهران بزرگ مدعی شد فردی ناشناس در یکی از شبکه های اجتماعی مطالب توهین آمیزی علیه وی منتشر کرده و وی تهدید به فاش کردن اطلاعات و عکس ها

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا موضوع را در دستور کار قرار دادند و با مطالعه اظهارات شاکیه و مستندات پرونده متوجه شدند که مدتی است فردی شاکیه را تهدید به افشای عکس های خصوصی در فضای مجازی و توسط … با ایجاد یک صفحه اینستاگرام، پیام های توهین آمیز با نام و مشخصات شاکی ارسال کنید.

سرهنگ معظمی گودرزی با اشاره به اینکه با بررسی اثر انگشت مجازی این مجرم اطلاعات کاملی از هویت وی به دست آمد و این متقلب اینترنتی شناسایی شد، اظهار داشت: در آخرین روند رسیدگی به این پرونده پس از سیر مراحل قضایی متهم دستگیر شد. . در یکی از مناطق شمالی تهران بزرگ و تحویل پلیس فتا شد.

وی با اشاره به اینکه در جریان رسیدگی به پرونده مشخص شد این متهم مزاحمت های زیادی برای سایر چهره های هنری کشور ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از حضور در پلیس فتا اما پس از مواجهه با مدارک دیجیتالی منکر هرگونه جرم شد. و اسناد را جمع آوری کرد. وی در حضور پلیس به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه خود را زورگیری عنوان کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: رعایت اخلاق در فضای مجازی به ویژه در شبکه های اجتماعی یکی از نیازهایی است که کاربران باید به آن پاسخ دهند چرا که رعایت نکردن اخلاق در این فضا باعث ایجاد هرج و مرج و ناهنجاری های زیادی می شود که حتی می تواند منجر به روابط واقعی شود. که افراد در فضای واقعی تاثیرگذار هستند.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان هشدار داد: این پلیس به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است و کاربران می توانند از طریق مرکز فوریت های سایبری به شماره 096380 و یا سایت پلیس فتا به نشانی www.fata.gov با آنها تماس بگیرند. با ما همراه باشید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=346586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.