افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

حسینی: پرسپولیس در پایان لیگ گذشته قدرتمندانه نشان داد

  • کد خبر : 34657
حسینی: پرسپولیس در پایان لیگ گذشته قدرتمندانه نشان داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس مجتبی حسینی درباره اردوی تیم آلومینیوم اراک در تهران گفت: دو بازی خوب با مس رفسنجان و استقلال انجام دادیم. فکر می کنم این اردو با توجه به تغییرات زیاد در تیم کمک زیادی به ما خواهد کرد. انشاالله بتوانیم از این اردو و بازی های ابتدای لیگ استفاده […]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس مجتبی حسینی درباره اردوی تیم آلومینیوم اراک در تهران گفت: دو بازی خوب با مس رفسنجان و استقلال انجام دادیم. فکر می کنم این اردو با توجه به تغییرات زیاد در تیم کمک زیادی به ما خواهد کرد. انشاالله بتوانیم از این اردو و بازی های ابتدای لیگ استفاده بهتری ببریم.

وی در خصوص اینکه آیا خواسته هایش در نقل و انتقالات برآورده شده است، گفت: وقتی یک تیم 8 بازیکن فیکس را از دست می دهد، فرمش تغییر می کند. نمی توانیم بگوییم هر کاری می خواستیم انجام شد، باید با توجه به تغییرات زیادی که کنترل شده بود جلو می رفتیم، اما به هر حال مدیران باشگاه نهایت همکاری را با ما داشتند.

سرمربی آلومینیوم در مورد اینکه تیمش چقدر می تواند در لیگ امسال موفق باشد، گفت: ما همیشه سعی می کنیم هر جا که می رویم خوب کار کنیم. حالا تیمی که هوادار دارد، هوادارانشان کمک می کنند. تنها قولی که می توانم بدهم این است که با تمام وجود کار کنیم و از پتانسیلی که داریم استفاده کنیم.

حسینی درباره بازی دیروز و کیفیت تیم استقلال گفت: این دیدارها دوستانه است. هر نتیجه ای به دست می آید، باید فریب بخوریم. ما با تیم دیگری بودیم و در بازی تدارکاتی استقلال را شکست دادیم اما استقلال در بازی رسمی به راحتی ما را شکست داد. این بازی ها تدارکاتی است برای اینکه بچه ها در موقعیت رقابتی قرار بگیرند و بتوانیم تفکری که داریم را عملی کنیم.

وی در خصوص دیدار با یحیی گل محمدی و پرسپولیس در هفته اول لیگ جدید گفت: وقتی در لیگ برتر هستیم باید با همه مربیان و تیم ها بازی کنیم. بازی بسیار سخت است. پرسپولیس در پایان لیگ گذشته واقعا قدرتمند آمد. آنها همه تیم ها را به بهترین شکل شکست دادند و تنها تیمی که کار را برایشان سخت کرد پیکان بود. بازی مقابل تیمی مثل پرسپولیس واقعا سخت است. برنامه شما هر چه که باشد، خلاقیت یک بازیکن با کیفیت تیم را نجات می دهد. باید ببینیم می توانیم آنچه را که در ذهن داریم اجرا کنیم یا خیر.

حسینی در خصوص انتقاداتی که به سبک تیمش در سال گذشته شد و اینکه آیا تیمش امسال هجومی تری خواهد داشت، گفت: این داستان حمله و دفاع، فوتبال و مهارت نیست. در فوتبال ما اصول دفاعی و اصول تهاجمی داریم. اینکه بگوییم یک مربی تدافعی یا تهاجمی فکر می کند، یک حرف مردمی و سطحی است. شما نمی خواهید اول گل بزنید و بعد گل بزنید تا برنده شوید. سعی می کنیم قوانین بازی را رعایت کنیم. اگر بازیکنان باکیفیت بیشتری داشته باشیم مطمئنا می توانیم گل های بیشتری بزنیم.

وی تصریح کرد: وقتی در فوتبال دنیا آن پول را به مهاجمان می دهند یعنی باید کیفیت بخری و نقش آنها خیلی مهم است. ابزار مربی در یک تیم مهم است.
سرمربی آلومینیوم درباره رفتن زاپاتا گفت: این بازیکن نمی خواست در ایران بازی کند و به زور نتوانستیم او را نگه داریم.

حسینی درباره برنامه فصل جدید گفت: باید لیگ را دیرتر اما با شدت بیشتری شروع می کردند. اکثر تیم ها به جز دو یا سه تیم وقت آماده سازی نداشتند. در این گرمای وحشتناک کشور 3 تیم از خوزستان داریم. اگر به خوزستان می رفتند بهتر بود. آنها می توانند با فشرده تر کردن آن زمان را جبران کنند. این یک تصمیم بی مزه بود. باید تصمیم کارشناسی تری می گرفتند. اگر بازی ها دو سه هفته دیرتر شروع می شد مشکلی نبود. مربیان و تیم های ما به 5-4 روز بازی عادت کرده بودند.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=34657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.