افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

با تغییر حکومت در ایران، رفتار و گفتمان پلیس نیز تغییر خواهد کرد

  • کد خبر : 346561
با تغییر حکومت در ایران، رفتار و گفتمان پلیس نیز تغییر خواهد کرد

رفتار و گفتار خشونت آمیز برخی از افسران پلیس باید به رفتارها و گفتارهایی تبدیل شود که محبت می کند. آفتاب نیوز: حسین علایی در مطلبی با عنوان «نیاز به آموزش پلیس» در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: با انتشار خبری مبنی بر کشته شدن آقای محمد میرموسوی پس از دستگیری توسط پلیس لاهیجان، آنچه گفته […]

رفتار و گفتار خشونت آمیز برخی از افسران پلیس باید به رفتارها و گفتارهایی تبدیل شود که محبت می کند.

آفتاب نیوز:

حسین علایی در مطلبی با عنوان «نیاز به آموزش پلیس» در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: با انتشار خبری مبنی بر کشته شدن آقای محمد میرموسوی پس از دستگیری توسط پلیس لاهیجان، آنچه گفته می شود به دلیل ضرب و شتم اتفاق افتاده است. برای برخی از افسران پلیس، این سوال در ذهن برخی است. مردم تعجب می کنند که چرا هر از گاهی چنین اتفاقاتی رخ می دهد.

چندی پیش زن جوانی به دلیل تیراندازی پلیس به کما رفت و خانواده او همچنان نگران سلامتی او هستند. در پاییز 1401 همه شاهد بلایی بودند که حادثه مهسا امینی در بازداشتگاه شهربانی در کشور ایجاد کرده بود و علاوه بر کشته شدن چند نفر در خیابان ها در اعتراض به آن حادثه، عدم رعایت حقوق زنان حجاب گسترش یافت و همه ارکان کشور تحت تأثیر آن رفتار قرار گرفتند. پلیس شدند.

شاید این اتفاقات باعث شده تا مسئولان کشور متوجه شوند که باید رفتار صحیح با مردم و در شرایط سخت عصبی را به آنها آموزش داد تا با حفظ آرامش، آرامش و آسایش جامعه را نیز به ارمغان آورند.

حتی باید به آنها یاد داد که حرف بزنند و حرف بزنند تا بتوانند با نحوه صحبت کردن و استفاده از عبارات زیبا و کلمات ملایم مردم را آرام کنند.

خداوند به پیامبرش می‌فرماید: زیرا رحمت خدا بر آنان لعنت است و تو از ضایع کردن دل خود تنبلی.
همین چند شب پیش در خیابان پاسداران نبش اخوان قدم می زدم که دیدم ماشین پلیس راه مستقیم را مسدود کرده و ماشین ها را مجبور می کند از یک خیابان فرعی حرکت کنند و از کوچه بعدی به خیابان اصلی برسند، در حالی که وجود داشت. بدون ترافیک در خیابان اصلی، اما این اقدام پلیس تردد در تمام خیابان های فرعی اطراف را مسدود کرد. جلو رفتم و با فرمانده ماشین پلیس سلام و احوالپرسی کردم و گفتم اگر راه را باز کنید، ترافیک آزاد می شود. گفت برو کارت بده، ما کارمان را بلدیم. من هم تشکر کردم و رفتم تا از دور اوضاع را زیر نظر بگیرم. پس از مدتی خیابان اصلی نیز بسته شد، ماشین پلیس مجبور شد جلوتر از ترافیک حرکت کند و اجازه دهد راه باز شود.

بنابراین چه خوب است که با تغییر حکومت در ایران، تغییری در رفتار و گفتار پلیس ایجاد شود و رفتار و گفتار خشونت آمیز برخی از افسران پلیس به رفتار و گفتار مولد نیکوکاری تبدیل شود. لازم به ذکر است که مار را می توان با زبان نرم از سوراخ خود بیرون آورد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=346561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.