افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

دلایل اولین برد شیرهای سرخ/ نقش موثر 3 بازیکن در حملات پرسپولیس – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 346490
دلایل اولین برد شیرهای سرخ/ نقش موثر 3 بازیکن در حملات پرسپولیس – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم فوتبال پرسپولیس در سومین روز لیگ برتر به مصاف فوتبال خوزستان رفت که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان گاریدو به پایان رسید تا این تیم به اولین پیروزی فصل خود دست یابد و در در پایان هفته سوم با 5 امتیاز در رده پنجم […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم فوتبال پرسپولیس در سومین روز لیگ برتر به مصاف فوتبال خوزستان رفت که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان گاریدو به پایان رسید تا این تیم به اولین پیروزی فصل خود دست یابد و در در پایان هفته سوم با 5 امتیاز در رده پنجم جدول قرار خواهند گرفت.

از نکات جالب این دیدار حضور میلاد محمدی در سمت چپ خط دفاعی بازی بود که توانست فاز هجومی پرسپولیس را از سمت چپ در کنار وحید امیری و آستون آرونوف فعال کند. وحید امیری هیچ حمله ای در سمت راست پرسپولیس به سمت دروازه فولاد ایجاد نشد.

اولین فرصت جدی برای پرسپولیس که گل نشد

در دقیقه 24 پس از پاس گل فرشاد احمدزاده به ایوب العمود، این مدافع دید باز مراکشی وحید امیری را در موقعیت گل قرار داد اما ضربه سر او توسط اتکیر یوسف اف، دروازه بان فولاد به زیبایی مهار شد تا قرمزها مانع شوند.

دلایل اولین برد پارسی ها/نقش موثر 3 بازیکن در حملات پرسپولیس

دومین فرصت گلزنی عالی برای پرسپولیس توسط آرونوف

او در دقیقه 28 پس از دریافت توپ توسط اوستون آرونوف، پس از دریبل زدن از مقابل چند بازیکن فولاد، خود را تک به تک با اتکیر یوسفوف دید اما در مقابل هم تیمی خود در تیم ملی ازبکستان موفق به گلزنی نشد. سازمان هواداران پرسپولیس.

دلایل اولین برد پارسی ها/نقش موثر 3 بازیکن در حملات پرسپولیس

سومین فرصت گلزنی مجدد پرسپولیس از آرونوف

در وقت اضافه نیمه اول، در پاسی که میلاد محمدی برای علی علیپور فرستاد، این نمایش به عمق دفاع فولاد اشاره کرد و استون آرونوف در موقعیت تک به تک با دروازه بان فولاد قرار گرفت و این یک بار. او تصمیم گرفت با پاس عرضی به وحید امیری پاس بدهد. توپ آرام بود اما امیری تلاشی برای گرفتن آن نداشت تا پرسپولیس این فرصت را از دست بدهد.

دلایل اولین پیروزی پارسی ها/نقش موثر 3 بازیکن در حملات پرسپولیس

چهارمین موقعیت گلزنی پرسپولیس توسط میلاد محمدی

در اولین حمله جدی پرسپولیس در نیمه دوم، با پاس وحید امیری، میلاد محمدی صاحب توپ شد و این بازیکن از بیرون محوطه با شوتی چالش برانگیز دروازه فولاد را نشانه رفت که باز هم اتکیر یوسف اف توپ را مهار کرد.

دلایل اولین برد پارسی ها/نقش موثر 3 بازیکن در حملات پرسپولیس

گل اول اوستون آرونوف برای پرسپولیس

حملات پرسپولیس در نیمه دوم از سوی محمدی آرونوف بود و در دقیقه 64 وینگر ازبکستانی پرسپولیس پس از پیشبرد توپ و رسیدن به محوطه، شوتی را به گوشه دروازه فولاد زد اما اتکیر یوسف اف او نتوانست. این بار هر کاری بکن تا در فصل بیست و چهارم را برای اولین بار ببینی که درش باز است.

دلایل اولین برد پارسی ها/نقش موثر 3 بازیکن در حملات پرسپولیس

گل دوم پرسپولیس توسط وحید امیری

در دومین حمله جدی پرسپولیس در جناح راست، عیسی آل کثیر دو دقیقه پس از ورود به زمین با یک پاس عرضی رو به جلو وحید امیری را در موقعیت گلزنی قرار داد و توانست گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند.

این دیدار نشان داد که گاریدو بیشتر فاز هجومی خود را در سمت چپ تشکیل می دهد که بازیکنانی مانند امیری، محمدی و آرونوف را در اختیار دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=346490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.