افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

پیوس: خرید بازیکن معروف خارجی با محدودیت بودجه سخت است/ ماندن یحیی بمب نقل و انتقالات بود!

  • کد خبر : 34631

فرشاد پیوس، مهاجم اسبق پرسپولیس می گوید: مشخص است که با محدودیت بودجه و وضعیت مالی فوتبال ایران، خرید یک بازیکن خارجی سرشناس سخت است، اما حداقل می توان با دقت و وسواس فراوان یک فوتبالیست باکیفیت آورد. قراردادهای تابستانی همیشه با اخبار جالب و شنیدنی همراه بوده است. به تازگی اخبار جالب و جذابی […]

فرشاد پیوس، مهاجم اسبق پرسپولیس می گوید: مشخص است که با محدودیت بودجه و وضعیت مالی فوتبال ایران، خرید یک بازیکن خارجی سرشناس سخت است، اما حداقل می توان با دقت و وسواس فراوان یک فوتبالیست باکیفیت آورد.

قراردادهای تابستانی همیشه با اخبار جالب و شنیدنی همراه بوده است. به تازگی اخبار جالب و جذابی از باشگاه پرسپولیس در رسانه های خارجی منتشر شده است. سایت ترانسفر مارکت از علاقه باشگاه پرسپولیس به جذب سادیو مانه نوشت و همچنین یک سایت هندی مدعی شد که پرسپولیس به جمع تیم های خواهان امباپه پیوسته است.

اگرچه همه می دانیم که چنین اتفاقی نمی افتد و بازیکنانی در چنین سطحی هرگز به فوتبال ما نمی آیند، حتی در شرایطی که حتی از پس قرارداد بازیکنان درجه پنج اروپایی برنمی آییم. اما ادعای سایت های خارجی مبنی بر علاقه پرسپولیس به جذب امباپه و مانه ممکن است سرگرمی برای اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران باشد. فرشاد پیوس بهترین گلزن تاریخ باشگاه پرسپولیس در این باره می گوید: این شوخی ها در فصل نقل و انتقالات وجود دارد. ما امباپه را نمی خواهیم، ​​هیچکس انتظار خرید ستاره فرانسوی فوتبال جهان را ندارد، اما همه ما در پرسپولیس امیدواریم بازیکنان خارجی باکیفیت به تیم محبوبمان بپیوندند. لئاندرو پریرا و بازیکنانی مثل او نمی خواهند به پرسپولیس آسیب بزنند و من دیدم که این مهاجم برزیلی فقط پاسپورت برزیلی داشت و در تمرین چیزی نشان نداد. شاید با اشتباه خودش و اخراج مقابل سپاهان در بازی برگشت در تهران نزدیک بود یک جام از ما بگیرد.

و ادامه می دهد: البته مشخص است که با محدودیت بودجه و وضعیت مالی فوتبال ایران خرید یک بازیکن خارجی سرشناس سخت است، اما حداقل می توان با دقت و وسواس زیاد یک فوتبالیست باکیفیت آورد. اگر نتوانستیم بازیکنان خارجی باکیفیت پیدا کنیم، روی جوانان خودمان سرمایه گذاری کنیم. فکر می کنم اگر قرار باشد بازیکنان بی کیفیتی بخریم که سطح آنها از جوانی ما هم پایین تر است، چه اجباری برای این خریدها وجود دارد؟ یک مهاجم خارجی خریدیم که به جای اینکه در یک نیم فصل یک گل بزند و بعد خیلی راحت برود، دو برابر یک مهاجم ملی گل می زند.

فرشاد پیوس در خصوص تاریخچه اخیر یورگن لوکادیا و عملکرد او در پرسپولیس خاطرنشان می کند: شکی نیست که یورگن لوکادیا مهاجم بسیار باکیفیتی بود اما تعهد حرفه ای نداشت. من یکی از اولین کسانی بودم که با این مهاجم هلندی بعد از ترک ایران مصاحبه کردم. پرسپولیسی ها بازی سختی مقابل استقلال داشتند اما لوکادیا از این تیم جدا شد و رفت. بنابراین، دیگر نباید با گذاشتن استوری یا پست اینستاگرامی گول بخوریم. طلایی هم باشد، به دلیل بی اطلاعی که کرد و تیم را در آستانه دربی تنها گذاشت، دیگر به درد پرسپولیس نمی خورد. این تیم می تواند یک مهاجم با کیفیت در همان سطح پیدا کند و البته باید بیشتر به دنبال آن باشد.

ستاره خط حمله پرسپولیس درخشش مهدی عبدی در بازی های تدارکاتی را هم نشانه گرفت و یادآور شد: همیشه به خود مهدی عبدی گفته ام که اگر ذهنش را آماده کند و روی گلزنی تمرکز کند و روی نظرات دیگران و کامنت های اینستاگرامی نباشد، موفق می شود. در ابتدای هر فصل باید با اشتیاق و عطش فراوان فقط به فکر آقای گلی لیگ برتری باشید. مهدی عبدی اگر به فکر آقای گلی باشد خیلی بیشتر از این حرف ها می تواند بدرخشد چون استعدادش را دارد. شهاب زاهدی هم بازیکن پرسپولیس بود که به خانه برگشت. شهاب با زدن گل اول برای پرسپولیس شروع می کند و نشان خواهد داد. با این حال به نظر من پرسپولیس یک مهاجم متخصص دیگر می خواهد و امیدوارم یک مهاجم خوب و با کیفیت به ترکیب این تیم اضافه شود.

از فرشاد پیوس درباره پمپ انتقال تابستان امسال پرسیدیم که می گوید: امسال هیچ پمپی خرید و فروش نشد. به نظر من دوران یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی بسیار موفق پرسپولیس بمب بوده است. برای او و تیمش در فصل جدید آرزوی موفقیت و قهرمانی دارم.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)