افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

کاشت فوری ایمپلنت آمریکایی حتی در تعطیلات

  • کد خبر : 34628
کاشت فوری ایمپلنت آمریکایی حتی در تعطیلات

دندان های سالم و زیبا تاثیر زیادی در زیبایی چهره و اعتماد به نفس دارند. با بهره مندی از مزایای ایمپلنت فوری دندان، علاوه بر زیبایی صورت و لبخند، دچار مشکلات گوارشی ناشی از جویدن غذا نیز نمی شوید. ایمپلنت قطعه ای از تیتانیوم است که پس از مدت کوتاهی به استخوان فک متصل می […]

دندان های سالم و زیبا تاثیر زیادی در زیبایی چهره و اعتماد به نفس دارند. با بهره مندی از مزایای ایمپلنت فوری دندان، علاوه بر زیبایی صورت و لبخند، دچار مشکلات گوارشی ناشی از جویدن غذا نیز نمی شوید.

ایمپلنت قطعه ای از تیتانیوم است که پس از مدت کوتاهی به استخوان فک متصل می شود. به طور کلی می توان از ایمپلنت دندان برای جایگزینی دندان از دست رفته به صورت ثابت و متحرک استفاده کرد.

اکثر افراد به دلایل زیادی مانند بالا رفتن سن، کشیدن دندان و غیره به مرور زمان دندان های خود را از دست می دهند. این مشکل علاوه بر ایجاد مشکل در ظاهر و طرح لبخند شما می تواند بر جویدن و غذا خوردن شما نیز تاثیر منفی بگذارد.

انواع مختلف ایمپلنت دندان

اولین سوال مهم در کاشت ایمپلنت دندان این است که کدام یک از انواع آن بهتر است، ایمپلنت های آمریکایی و کره ای انواع مختلفی دارند که با توجه به شرایط بیمار و مهارت دندانپزشک در درمان ایمپلنت دندان، نوع و برند مناسب انتخاب می شوند و ایمپلنت فوری که اخیرا پیشنهاد شده است یکی از بهترین تکنیک های ایمپلنت دندان است.

اما از نظر روش درمان، همان دو روشی که در بالا به عنوان ایمپلنت یک مرحله ای و دو مرحله ای توضیح داده شد، به عنوان انواع و روش های اصلی ایمپلنت وجود دارد.

تنوع زیاد ایمپلنت های دندانی یکی از عواملی است که باعث می شود مشتریان هنگام انتخاب آن ها تصمیم گیری سختی داشته باشند. ایمپلنت ها بسته به کشور سازنده تفاوت های زیادی دارند. از جمله این تفاوت ها هم می توان به قیمت و هم کیفیت آن اشاره کرد. همچنین انتخاب کشور سازنده ایمپلنت بر عهده بیمار است زیرا فرد باید در مورد بودجه خود تصمیم بگیرد. نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که نوع کشور سازنده می تواند بر هزینه ایمپلنت تاثیر بگذارد.

قیمت ایمپلنت دندان در سال 1402

اگر قصد کاشت ایمپلنت دارید، باید بدانید که ایمپلنت دندان نوع جدیدی از درمان دندان است. می توان گفت امروزه درمان ایمپلنت دندان یکی از بهترین جایگزین ها برای دندان های آسیب دیده است.

قیمت و هزینه ایمپلنت دندان بستگی به شرایط دندانی فرد دارد، این قیمت پس از ویزیت توسط متخصص ایمپلنت تعیین می شود. عوامل زیادی وجود دارد که قیمت ایمپلنت را تعیین می کند. از جمله عواملی که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

یا فوری یا سنتی.

نیاز به پیوند استخوان

نیاز به لیفت سینوس

علامت ایمپلنت

images_1690189624_64be3f38e0325.jpg

بنابراین هزینه ایمپلنت در سال 1402 حدود 12 تا 28 میلیون است، برای اطلاع کامل از قیمت ها و نحوه انجام کار و همچنین نحوه پرداخت با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

88082941 – 021 22144803 – 021

86128996 – 021 22352810 – 021

88374598 – 021 22380226 – 021

88562395 – 09363252339 021

ایمپلنت در یک روز، کاملاً فوری

معمولا دوره درمان و مدت زمانی که بیمار به هدفش که سلامتی است برسد هم برای بیمار و هم برای پزشک مهم است و هر چه دوره درمان کوتاهتر باشد طرفداران آن روش درمانی بیشتر می شود. ایمپلنت فوری دندان یکی از درمان هایی است که این ویژگی را دارد و بیمار می تواند به سرعت به نتیجه دلخواه خود دست یابد. در واقع ایمپلنت های دندانی روشی موثر برای جایگزینی دندان هایی هستند که به هر دلیلی از دست رفته اند. برای این کار پایه های تیتانیومی در استخوان فک بالا قرار داده می شود و پس از ثابت شدن این پایه ها تاج دندان روی آن قرار می گیرد.

اما تفاوت کاشت دندان فوری با ایمپلنت سنتی در این است که دوره نقاهت روش فوری بسیار کمتر از روش سنتی است، بنابراین می توان آن را در یک روز انجام داد. البته ذکر این نکته ضروری است که روکشی که در این روش روی پایه ایمپلنت دندان قرار می گیرد موقتی است و باید با روکش اصلی و دائمی جایگزین شود. از آنجایی که این مرکز درمانی در روزهای تعطیل خدمات دندانپزشکی ارائه می دهد، فرآیند فوریت بسیار سریعتر از سایر مکان ها انجام می شود و از تمام زمان بالقوه در طول کاشت ایمپلنت دندان استفاده می شود.

روش های کاشت دندان

1. بررسی وضعیت دهان و دندان: ابتدا وضعیت دهان و سلامتی شما ارزیابی می شود و عکس های لازم گرفته می شود. کیفیت و حجم استخوان در این مرحله به دقت بررسی می شود تا مشخص شود ایمپلنت از حمایت کافی برخوردار است یا خیر.

2. برنامه ریزی و قرار ملاقات: سپس برنامه ریزی درمانی انجام می شود و نوبت جراحی مشخص می شود.

3. بیهوشی: قبل از عمل به شما بی حسی یا بی حسی موضعی داده می شود. گاهی همراه با بیهوشی به داروهای آرامبخش نیز نیاز است.

4. کشیدن دندان قدامی: اگر دندان آسیب دیده هنوز کشیده نشده باشد، ابتدا دندان را با دقت و به آرامی کشیده می شود تا به استخوان و بافت های نرم آسیبی وارد نشود. که در این مرحله می توان پیوند استخوان فک پایین را انجام داد و مواد پیوند استخوان را در داخل استخوان حفره خالی دندان قرار داد.

5. سوراخ کردن استخوان: در صورت عدم نیاز به تقویت استخوان، مرحله بعدی پس از کشیدن دندان، سوراخ کردن استخوان است. با استفاده از مته دندان، استخوان به اندازه دلخواه دریل شده و ایمپلنت داخل آن قرار می گیرد. سپس سوراخ ایمپلنت با قطعه ای به نام کلاهک پیچ بسته می شود.

6. کاشت ایمپلنت و بخیه لثه: مرحله بعدی بخیه زدن لثه است. دندانپزشک می تواند لثه اطراف ایمپلنت را بخیه بزند و سر ایمپلنت را بیرون بگذارد یا برای محافظت بیشتر، لثه را روی ایمپلنت بگذارد و بخیه بزند. در حالت دوم باید بعداً یک جراحی ساده برای نصب کلاهک دندان انجام شود تا لثه بر روی ایمپلنت بریده و باز شود.

7. زمان انتظار برای پیوند استخوان و ایمپلنت: پس از کاشت ایمپلنت، بسته به وضعیت و کیفیت استخوان، زمان انتظار از دو تا شش ماه متغیر است. در این مدت نباید هیچ فشاری به ایمپلنت وارد شود. شما باید استخوان را رشد دهید و به تدریج ایمپلنت را پیوند بزنید تا ثبات ثانویه در ایمپلنت ایجاد شود.

8. قرار دادن اباتمنت – پس از جوش خوردن استخوان و ایمپلنت، مرحله بعدی فرا می رسد. دندانپزشک درپوش را از روی ایمپلنت باز می کند و قطعه ای به نام اباتمنت را روی ایمپلنت می پیچد. اباتمنت به عنوان دندان تراشیده شده ای عمل می کند که روکش روی آن نصب می شود و پایه ای برای تثبیت روکش است.

images_1690189665_64be3f614502b.jpg

در مرکز دندانپزشکی دکتر سمیه ابراهیم گل، ایمپلنت دندان لیزری آمریکایی که معروف ترین برند ایمپلنت در جهان به شمار می رود، همراه با تکنیک های مدرن جراحی مانند ایمپلنت دیجیتال، ایمپلنت پانچی یا بدون فلپ، ایمپلنت دندان لیزری، ایمپلنت فوری، ایمپلنت همزمان با سینوس لیفت، و همچنین استخوان لمینتمرکب و کشیدن دندان بدون درد هر روز حتی در روزهای تعطیل با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی روز دندانپزشکی انجام می شود.

برای اطلاعات بیشتر با شماره های 88082941 و 86128996 تماس بگیرید.

منبع: سایت دکتر سامیه ابراهیم گل https://drebrahimgol.com/dental-implant-immediate-load

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=34628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.