افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

آل کثیر: نقش VAR در بازی چیست/ مدیون گل محمدی هستم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 346256
آل کثیر: نقش VAR در بازی چیست/ مدیون گل محمدی هستم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس از روند استفاده از سیستم داوری ویدیویی VAR در فوتبال ایران انتقاد کرد. عیسی آل کثیر پس از پیروزی دو بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل خوزستان در هفته سوم لیگ برتر گفت: بازی سختی داشتیم. بر اساس آنالیز فولاد و شناخت یحیی گل محمدی می دانستیم بازی سختی خواهیم داشت. […]

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس از روند استفاده از سیستم داوری ویدیویی VAR در فوتبال ایران انتقاد کرد.

عیسی آل کثیر پس از پیروزی دو بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل خوزستان در هفته سوم لیگ برتر گفت: بازی سختی داشتیم. بر اساس آنالیز فولاد و شناخت یحیی گل محمدی می دانستیم بازی سختی خواهیم داشت. البته ما به نمایندگی از تیم میزبان در شهر قزوین بازی می کنیم. امیدوارم مشکل اسکان و مهمانی هر چه زودتر حل شود. در سرتاسر دنیا، محل اقامت امری پیش پا افتاده است. ما میزبان هستیم اما نمی توانیم در شهر خودمان بازی کنیم! درست است که هواداران هم اینجا حضور داشتند، اما جمعیت در ورزشگاه آزادی بیشتر است.

وی درباره کمک های خود به وحید امیری تصریح کرد: خدا را شکر نتیجه زحماتمان را گرفتیم. دو سه ماه است که سخت کار می کنیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره مشاجره اش با پیام حیدری داور مسابقه پس از دریافت کارت زرد گفت: او سر من داد زد و من هم داد زدم. ضربان قلب در بازی بالاست. ما دوست هستیم.

آل کثیر درباره رابطه گرم خود با یحیی گل محمدی نیز تصریح کرد: او واقعاً معلم من است. ورودم به پرسپولیس را مدیون گل محمدی هستم و هیچ وقت لطف او را فراموش نمی کنم.

وی با انتقاد از روند استفاده از سیستم داور ویدیویی در فوتبال ایران گفت: در یک صحنه علی نعمتی دست من را کشید. به من بگویید، نقش VAR چیست؟ در این مسابقه باید صحنه ای به VAR می رفت. در بازی با تراکتور تبریز هم صحنه ای بود و مهدی ترابی توپ خوبی زد اما خبری از VAR نبود. امیدوارم وقتی خبری از VAR می شود همه سناریوها را بررسی کنند و حق تیم ضایع نشود.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره اعلام لیست تیم فوتبال برای مسابقات مقدماتی جام جهانی گفت: هنوز لیست را ندیده ام!

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)