افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

ورزشگاه آزادی باید با کیفیت بالا بازسازی شود

  • کد خبر : 346224
ورزشگاه آزادی باید با کیفیت بالا بازسازی شود

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه بررسی بازسازی استادیوم فوتبال آزادی امروز (جمعه) با حضور احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان در ساختمان این اداره کل برگزار شد. ورزش مجتمع در این جلسه که با حضور محمدرضا رحمانی مدیر کل هلدینگ راه و شهرسازی خاتم الانبیاء و حسین طلا مدیر کل شرکت […]

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه بررسی بازسازی استادیوم فوتبال آزادی امروز (جمعه) با حضور احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان در ساختمان این اداره کل برگزار شد. ورزش مجتمع

در این جلسه که با حضور محمدرضا رحمانی مدیر کل هلدینگ راه و شهرسازی خاتم الانبیاء و حسین طلا مدیر کل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برگزار شد، اقدامات انجام شده در راستای بازسازی و نوسازی استادیوم فوتبال آزادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. مورد بحث قرار گرفتند.

در ادامه در این جلسه مدیران شرکت های مشاور و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در خصوص وضعیت فعلی ورزشگاه و همچنین برنامه های آتی برای بازسازی و نوسازی وزیر ورزش و جوانان توضیحاتی ارائه کردند. .

وزیر ورزش در این جلسه هنگام طرح سوال از پیمانکاران و شرکت های مشاور تاکید کرد: اگرچه برای ما مهم است که بازسازی این ورزشگاه در کوتاه ترین زمان ممکن به اتمام برسد، اما نمی خواهیم از کیفیت بازسازی کاسته شود. . هدف ما این است که اصلاحات و نوسازی را با بهترین کیفیت انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تاکید ما برای گروه های مشاور و پیمانکار مجموعه این است که اقدامات انجام شده برای بازسازی بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا و الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد.

دنیامالی در این جلسه همچنین بازسازی استخر آزادی و ورزشگاه 12 هزار نفری را مورد تاکید قرار داد و گفت که در کنار بازسازی استادیوم فوتبال، عملیات بازسازی این دو مجموعه نیز باید انجام شود.

وزیر ورزش و جوانان پس از این دیدار و ارائه ها ضمن حضور در ورزشگاه فوتبال از فضاهای مختلف ورزشگاه آزادی بازدید کرد.

تسنیم

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=346224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.