افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
8

گزارش: اد اورگرون، کریس پترسن ارتباط با UNLV Job را تکذیب کردند

  • کد خبر : 3461
گزارش: اد اورگرون، کریس پترسن ارتباط با UNLV Job را تکذیب کردند

با داغ شدن چرخ و فلک مربیگری، شایعه شده بود که این زوج در حال رقابت برای این پست هستند. چرخ فلک مربیگری فوتبال کالج به طور مداوم در این زمان از سال می چرخد، اما گزارش روز دوشنبه از اندی یاماشیتا از لاس وگاس بررسی-ژورنالمطمئناً زمانی که اد اورگرون و کریس پترسن را نوشت: […]



با داغ شدن چرخ و فلک مربیگری، شایعه شده بود که این زوج در حال رقابت برای این پست هستند.

چرخ فلک مربیگری فوتبال کالج به طور مداوم در این زمان از سال می چرخد، اما گزارش روز دوشنبه از اندی یاماشیتا از لاس وگاس بررسی-ژورنالمطمئناً زمانی که اد اورگرون و کریس پترسن را نوشت: «ممکن است در رقابت باشند» برای شغل خالی UNLV، نظر خود را برگرداند.

با این حال، ساعاتی بعد، به نظر می رسد که ممکن است لزوما اینطور نباشد.

بروس فلدمن از ورزشکارانبعداً در همان روز گزارش شد که نه اورگرون و نه پیترسن به این کار وابسته نبودند، با اینکه اورگرون «بدون علاقهو پترسن توصیف کرد کهکاندیدای واقعی” برای موقعیت.

اورگرون در سال 2019 رهبری LSU را به قهرمانی ملی رساند و قبلاً سرمربی Ole Miss و سرمربی موقت و دستیار در USC بود. او و LSU به دنبال مبارزات انتخاباتی 21 به طور متقابل راه خود را از هم جدا کردند و ببرها سال را با امتیاز 6-6 به پایان رساندند.

پترسن از سال 2019 پس از 6 سال حضور موفق در واشنگتن، مربیگری نکرده است. او با هاسکی دو قهرمانی Pac-12 را به دست آورد و تیم را به پلی آف فوتبال کالج در سال 16 هدایت کرد. قبل از آن، او رهبری Boise State را در تبدیل شدن به یک نیروگاه گروه پنج بر عهده داشت و Broncos را به چهار رتبه برتر در نظرسنجی AP در هشت فصل هدایت کرد. پس از کناره گیری از سمت خود در فصل 19، او به عنوان یک تحلیلگر فوتبال کالج به فاکس اسپورت پیوست.

UNLV در سال 2022 تحت هدایت مارکوس آرویو، که در نوامبر پس از سه فصل اخراج شد، 5–7 پیش رفت. این برنامه طی 22 سال گذشته تنها یک رکورد برنده را ثبت کرده است.

  • CFB بیشتر:بازی‌های کاسه فوتبال کالج 2022-23 گسترش و خطوط
  • جکسون اسمیت-نجیگبا WR ایالت اوهایو برای پیش نویس NFL 2023 اعلام می کند
  • آبورن از فریز استخدام در پاسخ‌های ایمیلی به طرفداران دفاع می‌کند
  • پنج بزرگترین اسناب در تاریخ جایزه هاییسمن





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.