افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

حضور عراقچی در منزل امیر عبداللهیان

  • کد خبر : 345956
حضور عراقچی در منزل امیر عبداللهیان

آفتاب نیوز: رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور و مدیرعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر امور خارجه ضمن گرامیداشت هفته دولت با خانواده شهید امیر عبداللهیان دیدار کردند. عباس عراقچی وزیر امور خارجه در ابتدای این دیدار صمیمانه گفت: قبل از آمدن به اینجا قبر شهید امیر عبداللهیان را در آستان حضرت […]

آفتاب نیوز:

رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور و مدیرعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر امور خارجه ضمن گرامیداشت هفته دولت با خانواده شهید امیر عبداللهیان دیدار کردند.

عباس عراقچی وزیر امور خارجه در ابتدای این دیدار صمیمانه گفت: قبل از آمدن به اینجا قبر شهید امیر عبداللهیان را در آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) زیارت کردیم و از این شهید بزرگوار دعا کردیم. برای موفقیت نظام دیپلماسی کشور.

و افزود: امیدواریم بتوانیم راه او را ادامه دهیم و در راه سربلندی کشور گام برداریم. فرزندان این شهید عزیز به نمایندگی از پدر بزرگوارشان در مراسم معارفه حضور یافتند که از ایشان تشکر می کنیم.

سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و مدیرعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه شهید امیر عبداللهیان اظهار داشت: در فاجعه منا شرایط بسیار سختی داشتیم و باید در این باره صحبت می کردیم. برای پیشبرد شرایط به نفع کشور از این نظر طی تماسی که با شهید امیر عبداللهیان داشتیم کمک بزرگی به ما کرد و این شهید بزرگوار در آن لحظه حساس کمک بسیاری به ما کرد.

وی افزود: در مقطعی در کنار ایشان بودیم و تدبیر ایشان بسیار مؤثر بود و در نهایت تقدیر ایشان پیوستن به خیل شهدا بود و قطعاً شایسته این مقام بودند. ما نیز برای جلب توجه و شفاعت این شهید بزرگوار دعا می کنیم.

محسن حاجی میرزایی رئیس دفتر ریاست جمهوری با سلام و احوالپرسی به خانواده شهید امیر عبداللهیان گفت: به مناسبت هفته دولت از سوی رئیس جمهور دستور دادند که در خدمت شهدای دولت باشیم و ابتدا قرار شد در خدمت مردم باشیم. خانواده شهید رئیسی اما این بزرگواران در تهران حضور نداشتند و ما موفق شدیم فقط در منزلشان حضور داشته باشیم.

وی افزود: ما از سال های خدمت به شهید امیرعبداللهیان با هم دوست بودیم. چند سال پیش در سفر کاری که به عراق داشتیم، در طول سفر با او بودیم و از حال و هوای او آگاه بودم و به مقام او نیز غبطه می خوردیم. امیدواریم بتوانیم در ادامه راه شهدا به وظیفه خود بهتر عمل کنیم.

فرزند شهید امیر عبداللهیان با قدردانی از حضور مسئولان دولت چهاردهم در منزل خود گفت: در زمان فاجعه منا پدر کاملا از حادثه منا مطلع بود اما تاکید کرد که سخنان مقام معظم رهبری نتایج خوبی به هیئت ایرانی داد، زیرا گفت اگر کوچکترین جسارتی با پیکر شهدا شود با پاسخ قاطع ما مواجه می شود که بسیار کمک کننده بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=345956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.