افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

نیمه پیروزی ملوان مقابل چادرملو – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 345941
نیمه پیروزی ملوان مقابل چادرملو – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال ملوان و چادرملو در چارچوب هفته سوم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند و با قضاوت سعید رحیمی مقدم وارد ورزشگاه منحله سیروس تواتاران شدند. ترکیب ملوان: حبیب فرعباسی، سعید کریمی، محمدرضا رضایی، ابوذر صفرزاده (کارت زرد 23)، یونس اکبرپور، امید نورافکن، سامان تورانیان، نیما عزیری، سجاد بازگیر، […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال ملوان و چادرملو در چارچوب هفته سوم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند و با قضاوت سعید رحیمی مقدم وارد ورزشگاه منحله سیروس تواتاران شدند.

ترکیب ملوان: حبیب فرعباسی، سعید کریمی، محمدرضا رضایی، ابوذر صفرزاده (کارت زرد 23)، یونس اکبرپور، امید نورافکن، سامان تورانیان، نیما عزیری، سجاد بازگیر، رضا قندی پور، محمد عمری.

ترکیب چادرملو: ادسون ماردن، سیروس صادقیان، ویکتور دوسانتوس، مهدی احمدی، محمد پاپی، علی طاهران، هادی حبیبی نژاد، محمدحسین فلاح، والاس، متئو، علا الدالی.

بازی با گلزنی بازیکنان ملوان آغاز می شود.

شاگردان ملوان بازی را تهاجمی آغاز کردند و در دقیقه 6 یک ضربه ایستگاهی برای این تیم اعلام شد. امید نورافکن پشت توپ ایستاد و آن را برای رضا قندی پور فرستاد و او با پای راست اولین گل بازی را به ثمر رساند.

تساوی برای چادرملو

شاگردان چادرملو در نیمه اول موقعیت های کمتری داشتند و در یکی از معدود موقعیت های خود در دقیقه 21، پاس کوتاه فلاح پشت محوطه ملوان قرار گرفت و توپ به ویکتور سانتوس رسید و چادرملو با ضربه سر به تساوی رسید. از پشت محوطه جریمه

دوبل گاندی پور برای ملوان

رضا قندی پور که موفق شده بود گل اول ملوان را به ثمر برساند در دقیقه 32 سامان تورانیان از بهم ریختگی خط دفاعی چادرملو استفاده کرد و رضا قندی پور را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن توانست دومین گل را به ثمر برساند. هدف برای ملوان برای ارائه.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=345941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.