افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

حضور پررنگ فوتبالیست ها برای ایجاد تعاونی پیشکسوتان – خبر قرمز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 345844
حضور پررنگ فوتبالیست ها برای ایجاد تعاونی پیشکسوتان – خبر قرمز – پرسپولیس نیوز

تعاونی پیشکسوتان سرخابی که ابتدا برای ورزشکاران و فوتبالیست ها تشکیل شد، این روزها در نمایشگاه بین المللی تهران غرفه دارد و با استقبال گرمی روبرو شده است. سرشناس ترین و مطرح ترین چهره های سال های اخیر فوتبال ایران این بار مسئولیت بزرگی را نه بر مستطیل سبز که در زمین بازی بر عهده […]

تعاونی پیشکسوتان سرخابی که ابتدا برای ورزشکاران و فوتبالیست ها تشکیل شد، این روزها در نمایشگاه بین المللی تهران غرفه دارد و با استقبال گرمی روبرو شده است.

سرشناس ترین و مطرح ترین چهره های سال های اخیر فوتبال ایران این بار مسئولیت بزرگی را نه بر مستطیل سبز که در زمین بازی بر عهده گرفته اند.

اولین و بزرگترین تعاونی ورزشی کشور هم اکنون با مشارکت اهالی فوتبال و پیشکسوتان ارتش سرخ در حال ساخت است که پس از پایان فوتبال بار سنگینی بر دوش مشکلات پیشکسوتان ارتش سرخ خواهد گذاشت.

پیشکسوتان کهن سرخابی در بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان، پنجشنبه 8 تا 11 شهریورماه در نمایشگاه بین المللی تهران پذیرای اهالی و علاقمندان به فوتبال سرخابی برای آشنایی و شرکت در بزرگترین تعاونی ورزشی ایران است.

در این نمایشگاه چهره هایی چون علی پروین، مهدی محمدنبی، امیر عابدینی، کاظم علیایی، سعید شیرینی، پرویز مظلومی، بیژن طاهری، محمد مومنی، بهتاش فریبا، علیرضا نیکبخت واحدی، هاشم بیک زاده، حسن خان محمدی و… این نمایشگاه فردا به پایان می رسد

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)