افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

احتمال نوسان جزئی قیمت طلا و ارز در هفته آینده.

  • کد خبر : 345739
احتمال نوسان جزئی قیمت طلا و ارز در هفته آینده.

به گزارش بازار، نادر بذرافشان درباره ارزیابی بازار طلا و ارز در پایان هفته و پیش بینی هفته آینده، افزود: در این هفته به طور متوسط ​​9 دلار افزایش قیمت جهانی داشتیم. طلا در طول هفته و آخرین قیمت آن امروز 2522 دلار بود. وی ادامه داد: در بازارهای داخلی از ابتدای هفته بار دیگر […]

به گزارش بازار، نادر بذرافشان درباره ارزیابی بازار طلا و ارز در پایان هفته و پیش بینی هفته آینده، افزود: در این هفته به طور متوسط ​​9 دلار افزایش قیمت جهانی داشتیم. طلا در طول هفته و آخرین قیمت آن امروز 2522 دلار بود.

وی ادامه داد: در بازارهای داخلی از ابتدای هفته بار دیگر شاهد افزایش قیمت بودیم و هر گرم طلای 18 عیار با 61 هزار تومان افزایش به 3 میلیون و 638 هزار تومان رسید.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان کرد: قیمت ارز طرح جدید با 900 هزار تومان افزایش به 43 میلیون و 300 هزار تومان، ارز طرح قدیم با افزایش 500 هزار تومانی به مبلغ 38 میلیون و صد هزار تومان رسید. نیم سکه نیز با 400 هزار تومان افزایش 23 میلیون و 400 هزار تومان معامله شد.

بذرافشان گفت: همچنین ربع سکه با 350 هزار تومان افزایش 15 میلیون و 400 هزار تومان و سکه یک گرمی بانک مرکزی با 150 هزار تومان افزایش به 7 میلیون و 150 هزار تومان رسید.

300000 تومان افزایش قیمت سکه حبابدار

وی با اشاره به حباب پولی در روزهای اخیر گفت: قیمت ارزها در هفته حدود 300 هزار تومان افزایش یافت و هم اکنون حباب پول در بازارهای ملی هفت میلیون و 750 هزار تومان است.

عدم وجود تورم قیمت در بازار

رئیس اتحادیه طلا و جواهر در خصوص روند قیمت ها در بازار افزود: بازار تقاضای چندانی ندارد و شرایط التهابی، نوسانات بازارهای جهانی و نوسانات بازار ارز در بازار داخلی باعث شد افزایش پیدا کنیم. قیمت های این هفته اما شرایط رکود و کاهش تقاضا و بحرانی که از ابتدای سال تجربه شده همچنان در صنعت ما وجود دارد.

بذرافشان خاطرنشان کرد: در این ماه ها و در طول سال 20 تا 30 درصد کاهش تقاضا را تجربه کردیم و هفته آینده پایان ماه صفر است و امیدواریم شرایط برای خروج از ماه صفر و پس از آن با ورود فراهم شود. در ماه جدید شرایط اقتصادی و کاری همکارانمان بهتر خواهد شد.

وی بیان کرد: پیش بینی می شود در هفته های آینده شرایط بازار و رکود بهبود یابد و رونق به صنعت طلا بازگردد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه احتمال تغییر شرایط در بازار طلا طی هفته آینده با توجه به روزهای پایانی ماه صفر بسیار اندک است، افزود: ممکن است نوساناتی بین یک و نیم داشته باشیم. سه درصد قیمت طلا و ارز در هفته آینده که به بازارهای جهانی یا بازار ارز ملی و همچنین اخبار سیاسی و اقتصادی جهانی پاسخ می دهد.

بذرافشان ادامه داد: احتمال نوسان یک تا سه درصد است که طبیعی تلقی می شود و باید دید تحلیل کلی افزایش قیمت ها تغییر می کند یا خیر.

وی افزود: بر اساس این تحلیل گفته شده است که تا پایان سال روند بازار طلا در سطح جهانی افزایش می یابد و در صورت تحقق این امر بازارهای داخلی دنیا به تدریج تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: بازار طلای داخلی نیز موضوع ارز و افزایش تقاضا و اخبار سیاسی و اقتصادی را دارد که ممکن است در آن تاثیرگذار باشد. اما احتمال کاهش قیمت بسیار کم است و تا پایان سال شاهد افزایش تدریجی قیمت ها خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=345739

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.