افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

کارزار جبهه های حسینی و یزیدی تمام نشدنی است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 345565
کارزار جبهه های حسینی و یزیدی تمام نشدنی است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله محمدباقر محمدی لاینی ساری در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه در آستانه سالگرد مصیبت بزرگ از جمله سالروز رحلت پیامبر اعظم(ص) گفت: موضوع قرار است اسلام بگوید: هدایت و سعادت بشر به همت پیامبر گرامی اسلام است. وی با تاکید بر اینکه انسان باید امین باشد، گفت: […]

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله محمدباقر محمدی لاینی ساری در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه در آستانه سالگرد مصیبت بزرگ از جمله سالروز رحلت پیامبر اعظم(ص) گفت: موضوع قرار است اسلام بگوید: هدایت و سعادت بشر به همت پیامبر گرامی اسلام است.

وی با تاکید بر اینکه انسان باید امین باشد، گفت: انسان نباید وقت اداری خود را صرف امور دیگر کند و اگر می خواهیم ایمان داشته باشیم باید امین باشیم. انسان باید با گشودن گره های زندگی به فکر شاد کردن مردم باشد. زندگی می کند.

نماینده ولی فقیه استان مازندران اسلام را حاصل تلاش 23 ساله پیامبر گرامی دانست و گفت: اسلام ناب فداکاری می خواهد و 1400 سال است که فداکاری های زیادی برای اسلام انجام شده است و امروز همه ما وظیفه داریم فداکاری کنیم. خودمان برای این دین

آیت الله لاینی وی موفقیت دانش آموزان در المپیاد جهانی را تبریک گفت و ضمن گرامیداشت هفته دولت و تشکر از خدمات دولتمردان، برای دولت جدید در تلاش ویژه برای رفع مشکلات مردم آرزوی موفقیت کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با ابراز نگرانی از تعطیلی روز شنبه گفت: این موضوع به زیبایی کشور انقلاب اسلامی ایران نیست و این طرح در اولویت نیست.

آیت الله لاینی آنها با انتقاد از اقدام آب در منطقه مازندران و سلب هزاران هکتار از کشاورزان به بهانه حفظ حریم رودخانه ها از دولت خواستند تا مشکل این کشاورزان را حل کند زیرا این زمین ها ملک اجدادی کشاورزان است. .

امام جمعه ساری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کارزار بین جبهه حسینی و یزیدی پایان پذیر نیست، گفت: این کارزار همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=345565

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.