افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
1

پیام تسلیت فرمانده ارتش در پی درگذشت مادر شهیدان حاجی شاه

  • کد خبر : 345428
پیام تسلیت فرمانده ارتش در پی درگذشت مادر شهیدان حاجی شاه

سرلشکر سلامی در پیامی درگذشت حاجیه خانم طاهره نیکویان والده مکرمه شهناز، محمدحسین و ناصر حاجی شاه را تسلیت گفت. اطلاع رسانی کند خبرگزاری رادیوفرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت حاجیه خانم طاهره نیکویان را به والده مکرمه شهناز، محمدحسین و ناصر حاجی شاه تسلیت گفت، متن این پیام به شرح زیر است. بسم الله […]

سرلشکر سلامی در پیامی درگذشت حاجیه خانم طاهره نیکویان والده مکرمه شهناز، محمدحسین و ناصر حاجی شاه را تسلیت گفت.

اطلاع رسانی کند خبرگزاری رادیوفرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت حاجیه خانم طاهره نیکویان را به والده مکرمه شهناز، محمدحسین و ناصر حاجی شاه تسلیت گفت، متن این پیام به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

ما از خداییم و به سوی او باز خواهیم گشت

با تأسف و تأثر مطلع شدیم که «حاجی خانم طاهره نیکویان» مادر بزرگوار شهناز، محمدحسین و ناصر حاجی شهدار درگذشت و به غم شهیدش پیوست.

یقین داریم که تربیت فرزندانی چون شهیدان شهناز، محمدحسین و ناصر حاجی شاه در دامان پاک این بانوی مؤمن، صبور و فداکار، اجر زحمات فرزندانش را نصیب او خواهد کرد.

امروز نه تنها مردم قهرمان و صالح خرمشهر، بلکه آحاد ملت بزرگ ایران قدردان جانفشانی های خانواده شهید حاجی شاه و همه شهدای والامقام ایران اسلامی هستند و هرگز زحمات آنان را فراموش نخواهند کرد.

شهیده شهناز حاجی شاه از اولین شهدای مقاومت خرمشهر است که در عصر خمینی کبیر به همراه برادر شهیدش مفسر عملی آیات الهی شد و با تبعیت و اطاعت از خداوند متعال در دفاع از خرمشهر عزیز ایستادگی کرد. سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و خونش پاک است. اسلام عزیز را دادند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به این مادر بزرگوار سه شهید والامقام، این ضایعه بزرگ را به ملت شریف ایران، مردم عزیز خوزستان و خرمشهر، بیت شریف شهیدان حاجی شاه و سایر اعضای خانواده تسلیت می گویم. . مادر صبور به بهشت ​​برود و برای بازماندگان صبر و اجر و سلامتی دعا کند.

امید است در ایام حزن و اندوه آل الله روح پاک و مطهرش بر سر سفره ائمه طاهرین (علیهم السلام) در کنار فرزندان شهیدش دعوت و قرین رحمت گردد.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=345428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.