افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

باز هم تمرکز مشتریان موتوری لاماری و کرمان در مقابل وزارت حریم خصوصی و شورای رقابت

  • کد خبر : 34524
باز هم تمرکز مشتریان موتوری لاماری و کرمان در مقابل وزارت حریم خصوصی و شورای رقابت

به گزارش بازار، فروشندگان خودرو لاماری که یک هفته پیش در اعتراض به گران فروشی شرکت «آرین پارس موتور» مقابل وزارت حراست تجمع کرده بودند، امروز (دوشنبه) بار دیگر مقابل ساختمان شورای رقابت تجمع کردند و خواستار تعیین قیمت هرچه سریعتر این خودرو شدند. مجموعه داران تصریح کردند: این شرکت قبل از تعیین قیمت در […]

به گزارش بازار، فروشندگان خودرو لاماری که یک هفته پیش در اعتراض به گران فروشی شرکت «آرین پارس موتور» مقابل وزارت حراست تجمع کرده بودند، امروز (دوشنبه) بار دیگر مقابل ساختمان شورای رقابت تجمع کردند و خواستار تعیین قیمت هرچه سریعتر این خودرو شدند.

مجموعه داران تصریح کردند: این شرکت قبل از تعیین قیمت در شورای رقابت برخلاف مصوبه 543 مورخ 20 بهمن 1401 حق فروش خودرو در سامانه یکپارچه خودرو را نداشت و تمامی افرادی که در سامانه یکپارچه خودرو سپرده گذاری کرده اند از ترس از دست دادن نوبت و از دست دادن فرصت خرید خودرو در سامانه یکپارچه این مبلغ را پرداخت کرده اند.

معترضان خواستار تعیین قیمت برای تمامی افرادی شدند که خودروی لاماری را در سامانه یکپارچه خودروی شرکت آرین پارس موتور قبل از 26 اردیبهشت 1402 به قیمت یک میلیارد و 555 میلیون تومان خریده‌اند و همچنین تعیین قیمت برای تمامی افرادی که خودرو لاماری را در سامانه یکپارچه موتور110، A4 میلیاردی خودروی لاماری خریداری کرده‌اند، پس از سامانه یکپارچه موتور110، A4 میلیاردی را خواستار شدند. 556 میلیون تومان و درخواست کرد که مازاد بر دریافتی از شرکت آرین پارس موتور در اسرع وقت و بدون وارد شدن به مراحل پیچیده حقوقی مسترد شود.

مشتریان کرمان موتور با در دست داشتن بنرها و دست نوشته های مختلف در مقابل وزارت حراست و شورای رقابت، به تخلف آشکار و افزایش غیرقانونی کلیه محصولات کرمان موتور برای خریداران سامانه یکپارچه در تابستان 1402 اشاره کردند و اعلام کردند: بر اساس مصوبه 543 مورخ 11 بهمن 1401 شورای سازندگان، خودرو را بدون تایید قیمت خودرو از سوی شورای سازندگان اعلام کردند.

برخی دیگر گفتند: چرا شورای رقابت طبق مصوبه 543 تکلیف قراردادهای خودروسازان تا قبل از 26 اردیبهشت را مشخص نمی کند تا با همه شرکت کنندگان در طرح واحد برخورد عادلانه شود؟

به گفته معترضان، شرکت مذکور برای خودروی G7 حدود 469 میلیون تومان، برای S5 حدود 299 میلیون تومان و برای K7 حدود 248 میلیون تومان دریافت کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=34524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.