افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

اعتراض پرسپولیس به عدم رعایت سقف بودجه؛ استقلال و سپاهان چگونه بازیکنان جدید می خرند؟ – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 345096
اعتراض پرسپولیس به عدم رعایت سقف بودجه؛ استقلال و سپاهان چگونه بازیکنان جدید می خرند؟ – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

اعتراض باشگاه پرسپولیس به فدراسیون نسبت به رعایت نکردن سقف بودجه توسط تیم های رقیب. باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای رسمی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و همچنین کمیته تعیین اساسنامه اعتراض خود را به عدم رعایت قانون محدودیت بودجه از سوی چند باشگاه فوتبال لیگ برتر اعلام کرد. باشگاه پرسپولیس در این […]

اعتراض باشگاه پرسپولیس به فدراسیون نسبت به رعایت نکردن سقف بودجه توسط تیم های رقیب.

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای رسمی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و همچنین کمیته تعیین اساسنامه اعتراض خود را به عدم رعایت قانون محدودیت بودجه از سوی چند باشگاه فوتبال لیگ برتر اعلام کرد.

باشگاه پرسپولیس در این نامه اعتراضی به روند جذب باشگاه سپاهان که علیرغم فراتر رفتن از سقف بودجه همچنان به جذب بازیکن ادامه می دهد، اشاره کرده و عنوان می کند که وقتی این باشگاه نتواند قرارداد لیموچی و انزونزی را ثبت کند، چگونه به دنبال جذب خواهد بود. مهاجم خارجی جدید؟

از سوی دیگر باشگاهی مانند استقلال که امکان ثبت قرارداد بازیکن جدید برای فراتر از سقف سقف را ندارد و حتی باید غرامت فسخ قرارداد برخی از بازیکنان قراردادی را نیز بپردازد، چگونه قصد جذب بازیکن جدید را دارد. بازیکنان؟

باشگاه پرسپولیس در این نامه این سوال مهم را مطرح می کند که آیا به این باشگاه ها قول افزایش سقف بودجه داده شده است تا با وجود منع قانونی که برای ثبت قرارداد بازیکنان فعلی دارند به جذب بازیکن ادامه دهند؟

به نظر می رسد مدیریت باشگاه پرسپولیس که به شدت از سوی هوادارانش برای رعایت محدودیت بودجه و از دست دادن چند بازیکن به دلیل این قانون تحت فشار است، هیچ نشانه ای از نگرانی نشان نمی دهد در حالی که به یکباره بازیکنان کلیدی خود را به دلیل رعایت این قانون از دست می دهد. . این قانون باید از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نادیده گرفته شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)