افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

کدام آلتکوین ها را در بازار فعلی سرمایه گذاری کنیم؟ تحلیلگران پاسخ می دهند

  • کد خبر : 345093
کدام آلتکوین ها را در بازار فعلی سرمایه گذاری کنیم؟ تحلیلگران پاسخ می دهند

بازار ارز دیجیتال در ماه سپتامبر اغلب با نوسانات شدید همراه است. تحلیلگران بازار توصیه می کنند که در این شرایط با دقت عمل کنید و هنگام کاهش قیمت ها به آلت کوین هایی با کاربردهای واقعی و فاندامنتال معتبر توجه کنید. به گزارش اسمارتک نیوز، کارشناسان پیشنهاد می کنند به جای زمان بندی برای […]

بازار ارز دیجیتال در ماه سپتامبر اغلب با نوسانات شدید همراه است. تحلیلگران بازار توصیه می کنند که در این شرایط با دقت عمل کنید و هنگام کاهش قیمت ها به آلت کوین هایی با کاربردهای واقعی و فاندامنتال معتبر توجه کنید.

به گزارش اسمارتک نیوز، کارشناسان پیشنهاد می کنند به جای زمان بندی برای ورود به بازار، بر انتخاب دارایی های ارزشمند و نگهداری آن ها تمرکز کنیم تا از سودآوری بلندمدت بهره مند شویم.

مطالب ذکر شده در این مقاله به هیچ وجه پیشنهاد سرمایه گذاری نیست و صرفاً اهداف آموزشی دارد، بنابراین نباید به عنوان توصیه ای برای خرید، فروش یا سرمایه گذاری توسط تیم Blockchain Homeland تلقی شود.

استراتژی معامله گران برای خرید آلت کوین

مایلز دویچر، تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال، به معامله‌گران توصیه می‌کند که دارایی‌های خود را در هنگام افت شدید قیمت، روی ارزهای دیجیتال با کیفیت سرمایه‌گذاری کنند. دویچر کیفیت را به معنای داشتن روایت قوی و داشتن مزیت نسبت به بازار می داند.

او دارایی های دنیای واقعی (RWA)، هوش مصنوعی و memecoins را به عنوان بخش هایی می بیند که احتمالاً آماده شروع روند صعودی هستند. دویچر Mantra (OM)، Sundog (SUNDOG)، Pepe (PEPE)، MogCoin (MOG) و Bittensor (TAO) آلتکوین های قوی معرفی می کند.

علاوه بر این، دویچر گفت سرمایه گذاری در دارایی مناسب مهم تر از زمان بندی ورود به بازار است. وی تاکید کرد: بهتر است سکه‌ها و پروژه‌هایی قوی برگزار کنیم که سودمندی واقعی داشته باشند تا اینکه بخواهیم در بهترین زمان وارد شویم که بتوانیم سودهای کمی داشته باشیم.

او می گوید:

بدترین اتفاقی که می‌تواند بیفتد این است که بازار صعودی باشد و شما ببینید که بازار خوب عمل می‌کند، اما آلت‌کوین‌هایی که در اختیار دارید عملکرد ضعیفی دارند، زیرا این باعث می‌شود شما تصمیم‌های اشتباه بگیرید، مانند فروش سکه‌ای که فکر می‌کنید پتانسیل دارد. فقط برای خرید یک آلتکوین دیگر برای یک سود ناچیز. هیچ کس نمی خواهد در شرایط فعلی بازار چنین اتفاقی بیفتد.

دویچر در پلتفرم اجتماعی X خود تحلیلی از نمودار TOTAL 3 منتشر کرد، شاخصی که ارزش بازار آلتکوین ها را به استثنای اتریوم بررسی می کند. این به این معنی است که این یک شاخص ارزش بازار است، به استثنای اتریوم و بیت کوین. او روند فعلی را به عنوان یک روند نزولی کلاسیک شرح می دهد که اوج و فرودها کجا می روند.

به همین دلیل توصیه کرد تا زمان ایجاد یک روند صعودی احتیاط کنید. استراتژی های او شامل خرید در پایین کانال و سپس انتظار برای شکسته شدن قسمت بالایی است.

Ansem، یکی دیگر از تاجران با تجربه، بر اهمیت انتخاب دقیق یک توکن برای سرمایه گذاری تاکید کرد. او همچنین معتقد است که باید به سراغ ارزهای دیجیتال با مبانی قوی رفت. با وجود چالش های بازار، Ansem به آینده خوش بین است سولانا (SOL) خوشبینانه است زیرا سولانا در مقایسه با بقیه ارزهای دیجیتال اصلی قدرت نسبی بیشتری دارد و نرخ مشارکت کاربران آن در حال افزایش است.

او تحولات مثبت را در اواسط تا اواخر سال 2024، با بهبودهای احتمالی اقتصاد کلان مانند کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده، پیش بینی می کند.

Crypto Nova، یک تحلیلگر بازار، پیش بینی کرد که فصل جایگزین سال 2025 امیدوار کننده خواهد بود. به گزارش نوا، بازار الگویی دارد که در آن فصول آلت کوچک رخ می دهد و سپس یک اصلاح قیمت رخ می دهد، سپس یک سال پس از نصف شدن بیت کوین، ما یک فصل جایگزین بزرگ خواهیم داشت.

او گفت:

اولین موج فصل آلت در سال نصف شدن اتفاق می افتد. به عنوان مثال، رویدادهایی که در سال‌های 2016، 2020 و 2024 رخ داده‌اند. فصل‌های جایگزین اصلی همیشه یک سال پس از رویداد نصف رخ می‌دهند: در سال‌های 2017، 2021 و احتمالاً 2025.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-29 23:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=345093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.