افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

نمی فهمم چرا زودتر و بهتر شرایط را مهیا نمی کنیم.

  • کد خبر : 345004
نمی فهمم چرا زودتر و بهتر شرایط را مهیا نمی کنیم.

سرمربی سپاهان گفت: در مسابقه ای که برگزار کردیم چهار ساعت با خانه و هواداران فاصله داریم. استقلال و پرسپولیس هم همین مشکل را دارند اما نمی توانم بفهمم چرا زودتر و بهتر شرایط را آماده نمی کنیم. خوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فوتبال سپاهان و شمس آذر قزوین که […]



سرمربی سپاهان گفت: در مسابقه ای که برگزار کردیم چهار ساعت با خانه و هواداران فاصله داریم. استقلال و پرسپولیس هم همین مشکل را دارند اما نمی توانم بفهمم چرا زودتر و بهتر شرایط را آماده نمی کنیم.






خوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فوتبال سپاهان و شمس آذر قزوین که در اراک برگزار می شود، اظهار داشت: این سومین بازی ما در لیگ است. شمس آذر تیم پر انرژی است. بازی در برابر چنین تیم هایی آسان نیست. البته همه رقبای لیگ سرسخت هستند. البته فردا بازی خانگی ماست که متاسفانه خارج از خانه و هواداران برگزار می شود. ما آماده ایم تا بهترین های خود را ارائه دهیم.

وی درباره میزبانی از سپاهان در این دیدار خارج از خانه و در ورزشگاه اصلی آنها افزود: ما تنها نیستیم و برخی باشگاه های دیگر نیز با این مشکل مواجه هستند. ما آن را درک نمی کنیم، اما چهار ساعت با خانه و هواداران فاصله داریم. استقلال و پرسپولیس هم همین مشکل را دارند که ورزشگاه آزادی آماده نیست. نمی توانستم بفهمم چرا شرایط را زودتر و بهتر مهیا نکردیم. جو ورزشگاه خانگی متفاوت است و امیدوارم در آینده بهتر فکر کنیم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه معتقدم وضعیت چمن به دلیل آب و هوا نیست و معتقدم در آینده باید بیشتر به این مسائل توجه کند، یادآور شد: حتی زمانی که به ایفمارک رفتم، نیر بعدی. ایفمارک زمین چمن قدیمی محل تمرین تیم های ملی بود که ویران شد. این در حالی است که من دو سال پیش همین چمن را با کیفیت فوق العاده بالا دیدم و فکر نمی کنم دلیل آن فقط آب و هوا باشد.

مورائیس در پایان درباره انجام بازی با VAR تاکید کرد: به من گفتند بازی با VAR خواهد بود و من خیلی خوشحالم چون طبیعی است که مسابقات با VAR باشد./ایسنا




0