افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

گل محمدی: تا ابد در پرسپولیس نمی‌مانم/بازی آزادانه با پرسپولیس سخت‌تر بود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 344929
گل محمدی: تا ابد در پرسپولیس نمی‌مانم/بازی آزادانه با پرسپولیس سخت‌تر بود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید کرد: در جریان کشمکش برای برگزاری بازی بلوس لیگ برتر در ورزشگاه شهدای فولاد، سران باشگاه فولاد فقط به دنبال حفظ شأن و جایگاه این باشگاه بودند. یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال خوزستان درباره دیدار فردای تیمش مقابل پرسپولیس گفت: خوشحالیم که در کنار مردم خوب قزوین هستیم. […]

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید کرد: در جریان کشمکش برای برگزاری بازی بلوس لیگ برتر در ورزشگاه شهدای فولاد، سران باشگاه فولاد فقط به دنبال حفظ شأن و جایگاه این باشگاه بودند.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال خوزستان درباره دیدار فردای تیمش مقابل پرسپولیس گفت: خوشحالیم که در کنار مردم خوب قزوین هستیم. بازی با همه مدعیان سخت است، به خصوص اگر آن مدعی پرسپولیس باشد، بازی سخت تر است. بازی آسانی نداریم و حریف تیمی است که در فاز هجومی تنوع خوبی دارد و بازیکنان تاثیرگذاری دارد. فکر می کنم باید یکی از سخت ترین روزها و هفته های لیگ خود را پشت سر بگذاریم. تیم ما انگیزه خوبی دارد و با تغییراتی که انجام دادیم احساس بسیار خوبی نسبت به بازیکنان دارم. آنها تمرینات را با انگیزه آغاز کردند و در دو بازی اخیر لحظات خوبی را پشت سر گذاشتند. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و همه هواداران از دیدن آن لذت ببرند.

وی در پاسخ به این سوال که خوشحالم به جای بازی در ورزشگاه آزادی با پرسپولیس در قزوین بازی می کنم، گفت: ببینید من درباره این مسائل و زیرساخت ها زیاد صحبت کرده ام و اینکه فوتبال و باشگاه های ما از نظر مشکل دارند. از سخت افزار مشکلاتی که الان وجود دارد شاید تا حدودی قابل پیش بینی بود و توجه چندانی به ارتقای کیفیت زیرساخت ها نشده است. قطعا بازی در پرسپولیس در آزادی بسیار سخت تر از بازی در قزوین است و آنها می توانستند شرایط خیلی بهتری داشته باشند. این شرایط کار را برای پرسپولیس، استقلال و سپاهان سخت کرده است که باید بازی های خانگی خود را خارج از خانه انجام دهند.

مربی تیم فوتبال خوزستان در پاسخ به این سوال که «آیا بازی با تیمی که سال ها از آن خاطره دارید سخت نیست؟» خاطرنشان کرد: شرایط فوتبال این گونه است و قرار نیست مربی باشد. همیشه در یک تیم و نقل و انتقالات ماهیت فوتبال است و بازی مقابل تیم قدیمی من حساسیت های خاص خود را دارد. امیدوارم بازی خوبی باشد و از فوتبال لذت ببریم.

گل محمدی درباره وضعیت بازیکنان مصدوم و معلول تیمش بیان کرد: شیمبا را داریم که چند هفته است مصدوم است اما بقیه بازیکنان آماده بازی هستند.

در مورد کیفیت چمن ورزشگاه سردار آزادگان قزوین گفت: هنوز زمین را ندیده ام اما پارسال در آن بازی کردیم و فکر می کنم کیفیت بدی ندارد. به طور معمول در ابتدای فصل، زمین ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

سرمربی تیم فوتبال خوزستان در پاسخ به اینکه خاطرات خوبی از ورزشگاه سردار آزادگان دارد و معتقد است تماشاگران قزوینی فردا شاهد بازی زیبای تیمش خواهند بود یا خیر. برنامه هایی که اجرا می شود به آن بستگی دارد. انرژی و تمرکز بازیکنان، البته مربیان هم در جریان بازی تاثیرگذار هستند، اما فکر می کنم با توجه به دو ماهی که در فولاد کنار هم هستیم، احساس می کنم فردا بازیکنان ما با تمرکز و انگیزه زیادی بازی خواهند کرد.

گل محمدی با بیان اینکه در لیست تیمش جاهای خالی برای پوشش نقاط ضعف وجود دارد، تصریح کرد: دو هفته فرصت داریم. صندلی‌های ما تقریباً خالی است، اما فکر نمی‌کنم در حال حاضر نیازی به صحبت در مورد آن موضوع باشد.

وی در پاسخ به استوری خود که در آن از مخالفت خود با برگزاری دیدار استقلال و استقلال خوزستان در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز خبر داده بود، گفت: با توجه به مسائلی که در این ماجرا به وجود آمد، اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد، مدیرعامل باشگاه و ما می خواستیم حیثیت و جایگاه باشگاه فولاد را حفظ کنیم و این آرزوی هر تیمی است. ما دوست داریم با همه باشگاه ها تعامل خوبی داشته باشیم اما این تعامل باید دو طرفه باشد نه یک طرفه. امیدوارم بازی خوبی در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شود. این ورزشگاه به دلیل شل بودن چمن ظرفیت برگزاری بازی های هر هفته را ندارد.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه تیم هایش همیشه فوتبال مالکیتی داشته اند و اگر فولاد هم فوتبال مالکیت داشته باشد، گفت: بازی مالکانه زمان می برد. دوست دارم بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشته باشم، اما زمان زیادی می برد. می توانیم مقابل پرسپولیس فوتبال مالکیتی را به نمایش بگذاریم، چون بازیکنانی داریم که به صورت انفرادی توپ را خوب نگه می دارند، اما به تمرکز زیادی نیاز داریم. پرسپولیس قطعا فضای کمتری به ما می دهد و باید تلاش کنیم خیلی زود تصمیم بگیریم و آماده باشیم که تحت فشار باشیم.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که «پرسپولیس بازیکنان ارزشمندی را از دست داد و بازیکنان جدید جذب کرد، این موضوع چقدر می تواند روی نتایج قرمزها تأثیر بگذارد؟»، تصریح کرد: بازیکنان رفتند و بازیکنان جدید آمدند. پرسپولیس تغییر کرده اما اساس این تیم حفظ شده است. در مجموع، فکر نمی کنم تغییرات زیادی در این تیم وجود داشته باشد که روی عملکرد آنها تأثیر بگذارد. پرسپولیس افراد خوبی را جذب کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=344929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.