افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

اتوبوس ویژه مشهد همزمان با روزهای پایانی ماه صفر

  • کد خبر : 344882
اتوبوس ویژه مشهد همزمان با روزهای پایانی ماه صفر

به گزارش میراث آریا، محسن شریعتی امروز 8 شهریور 1403 درباره خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی مشهد در روزهای پایانی صفر گفت: همزمان با ایام پایانی ماه صفر و حضور خیل عظیم حضرت ثمین آل – برنامه ریزی سازمان اتوبوسرانی مشهد برای زائران حج تمتع (عج) در مشهد مقدس برای ارائه خدمات شایسته به میهمانان شهر […]

به گزارش میراث آریا، محسن شریعتی امروز 8 شهریور 1403 درباره خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی مشهد در روزهای پایانی صفر گفت: همزمان با ایام پایانی ماه صفر و حضور خیل عظیم حضرت ثمین آل – برنامه ریزی سازمان اتوبوسرانی مشهد برای زائران حج تمتع (عج) در مشهد مقدس برای ارائه خدمات شایسته به میهمانان شهر مشهد الرضا (ع) در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد و دستور شهردار، هشت خط منتهی و عبوری به سمت حرم مطهر از روز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) تا شهادت امام رضا(ع) به صورت رایگان خدمات رسانی می کنند.

شریعتی تصریح کرد: این خطوط شامل خطوط BART 1، 3، 12، 50، 62، 82، 86 و 210 است.

وی با اشاره به ارائه خدمات حمل و نقل در دهه پایانی ماه صفر گفت: ارائه خدمات حمل و نقل از مبادی ورودی به پایانه های اتوبوسرانی و پایانه امام رضا(ع) یکی از اقدامات سازمان اتوبوسرانی است. مشهد در روز شهادت امام هشتم (ع).

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد بیان کرد: خدمات حمل و نقل عمومی (سازمان اتوبوسرانی) شامل از پارک غدیر به پایانه امام رضا، از مالک آباد به پایانه امام رضا، از فرهاد گرد (محور فریمان) تا پایانه امام رضا، از سرخس است. (شهرک رضویه) به پایانه بسکابادی، از بیمارستان طالقانی (بزرگراه فردوسی) تا پایانه فردوسی، از جاده کلات (خلق آباد) به پایانه خواجه ربیع، از زائر شهر رضوی (چمن) تا پایانه ناشناس و از زایر شهر راه رسیدن به اسلام تبدیل به یک می شود. انقلاب

شریعتی با بیان اینکه از شب رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) تا روز شهادت امام رضا (ع) ناوگان خطوط منتهی به حرم تقویت می شود، تصریح کرد: این ناوگان خطوط منتهی به حرم نیز تقویت می شود. نشان می دهد: در این راستا 460 دستگاه اتوبوس برای خدمت رسانی به زائران در دستور کار سازمان اتوبوسرانی قرار دارد.

وی افزود: همچنین سرویس اتوبوسرانی در سه روز پایانی ماه صفر به صورت 24 ساعته در خطوط 1، BRT و خط 12 فعال خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=344882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.