افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

عکس هایی از فیلم هتل خنده دارترین فیلم سال

  • کد خبر : 344765
عکس هایی از فیلم هتل خنده دارترین فیلم سال

خلاصه فیلم هتل داستان فیلم خنده دار هتل را می توان به شرح زیر بیان کرد؛ رامین پس از یک ازدواج ناموفق با مهتاب آشنا می شود و با او ازدواج می کند. در روز عروسی با همسر سابقش سهیلا تماس می گیرد و از او می خواهد که با او به مسافرت برود و […]

خلاصه فیلم هتل

داستان فیلم خنده دار هتل را می توان به شرح زیر بیان کرد؛ رامین پس از یک ازدواج ناموفق با مهتاب آشنا می شود و با او ازدواج می کند. در روز عروسی با همسر سابقش سهیلا تماس می گیرد و از او می خواهد که با او به مسافرت برود و وانمود کند که هنوز ازدواج کرده اند تا در ازای کل جهیزیه و مقداری پول از خاله سهیلا پول بگیرند. قرض گرفتن

رامین به مهتاب می گوید که باید به ماموریت برود و می رود. از طرفی مسعود رئیس رامین با خانم دائمی منشی شرکت در همان هتل رامین اقامت دارد و قصد دارد به همسرش خیانت کند و با منشی او ازدواج کند.

فیلم هتل

مهتاب که بعد از عروسی از داماد جدا می شود به همراه پدرش به محل اقامت رامین می رسد تا در کنارش باشد و ماجرا از اینجا شروع می شود. رامین که باید سهیلا را از مهتاب مخفی نگه دارد وقتی ستاره همسر مسعود از راه می رسد خودش را همسر خانم دائمی معرفی می کند و اوضاع پیچیده تر می شود…

فیلم هتل

چند نکته و حواشی درباره فیلم.

هتل اکران موفقی داشت تا جایی که در کمتر از دو ماه دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران شد.

فیلم هتل

پژمان جمشیدی به واسطه بازی در فیلم هتل که حضورش در هر فیلمی می تواند فروش آن را تضمین کند، به پردرآمدترین بازیگر سینمای ایران تبدیل شده است.

فیلم هتل

مسعود اطیابی یکی از کارگردانان موفق در عرصه کمدی است که آثار پرمخاطبی چون تکنوازی، خروس جنگی، دینامیت و بخارست را تولید کرده و اکنون با هتل درخیزی به پردرآمدترین فیلمساز ایرانی تبدیل شده است.

فیلم هتل

اطیابی که در عرصه سریال های نمایشی داخلی نیز فعالیت دارد، پس از انجام سریال شعبده باز، این روزها مشغول تصویربرداری و آماده سازی فصل دوم سریال آبی نیسان است که از شبکه فیلمو پخش می شود.

فیلم هتل

هتل دومین همکاری مشترک پژمان جمشیدی و محسن کیایی بعد از فیلم زنبور تنهاست که ثابت می کند حضور آنها در کنار هم می تواند موفقیت آمیز باشد.

فیلم هتل

فیلم هتل در جزیره کیش فیلمبرداری شده و فضایی شاد و مفرح دارد. بهره گیری از موقعیت گردشگری و استفاده از جاذبه های کیش برای ساخت یک فیلم کمدی می تواند مخاطب را جذب فیلم کند. شاید این مهم ترین ویژگی فیلم هتل باشد.

فیلم هتل

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=344765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.