افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

استکبار تمام نقاط قوت ایران را لمس کرده است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 344559
استکبار تمام نقاط قوت ایران را لمس کرده است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر محمد اسلامی به مناسبت هفته دولت با حضور در سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان اظهار داشت: حضور در این مکان مقدس را ارج می نهیم و همواره خود را مدیون شهدا می دانیم. وی با بیان اینکه شناخت آرمان های شهدا برای همه آحاد جامعه به ویژه مسئولان و نسل جوان […]

به گزارش خبرنگار مهر محمد اسلامی به مناسبت هفته دولت با حضور در سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان اظهار داشت: حضور در این مکان مقدس را ارج می نهیم و همواره خود را مدیون شهدا می دانیم.

وی با بیان اینکه شناخت آرمان های شهدا برای همه آحاد جامعه به ویژه مسئولان و نسل جوان ضروری است، افزود: شهدا مظاهر عینی و الگوهای معاصر عشق و ایمان هستند و ایمان باعث شده که در این مسیر قرار بگیرند و درک واقعی داشته باشند. در زمان خود ماموریت خود را دارد.

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه بیشتر شهدای 8 ساله دفاع مقدس را نوجوانان و جوانان تشکیل می دادند، گفت: در آن سن کم، خردمند و بالغ و فرزندان زمان خود بودند و فرمان فرماندهی معظم کل قوا را درک کرد و نگذاشت دستورات فرماندهی معظم کل قوا روی زمین بماند. و لبیک گویان جانشان را فدا کردند.

وی با بیان اینکه هر کدام از شهدا پیام خاصی برای ما دارند، تصریح کرد: باید همواره تلاش کنیم که با عشق و امانت از ولی امر خود پیروی کنیم، همچنان که شهیدان رجایی و بهانر مدت زیادی فرصت خدمت را نداشتند، بلکه تبدیل شدند. با اعمالش جاودانه

اسلامی با بیان اینکه انسان تنها با داشتن عنصر اخلاص می تواند علم و عمل خود را با رضایت خداوند جمع کند، ادامه داد: البته مهم ترین چیز رسیدن به عمل صالح و راهی است که اعمال انسان برای رضای آن پذیرفته شود. از خدا

وی با اشاره به مهم ترین صفت شهید رئیسی گفت: اخلاص عنصر وجودی او بود که او را به عنوان خادمی فداکار و صادق شناخته شد، چرا که نمی دانست چگونه خادم ایثارگر مردم باشد.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه ما کارکنان فلسفه وجودی جز ایثارگری نداریم، ادامه داد: بنابراین باید در هفته دولت با شهدا عهد ببندیم و با شهدا پیمان ببندیم. زیباترین نوع پیمان برای اینکه بتوانیم به تلاش برای خدمت به مردم ادامه دهیم، کوتاه و بی حوصله نباشیم و با مردم رفتاری بروکراتیک نداشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز بیش از گذشته باید به ارزش های اصلی انقلاب توجه داشته باشیم و از آنها فاصله نگیریم، افزود: حضور پرمعنا و پرشور و ایستادگی عاشقانه، زیبایی امت اسلامی است. انقلاب و مردم ما.» و باید تلاش کنیم در هر موقعیت و کشوری که هستیم تلاش مستمر را هدف خود قرار دهیم.

اسلامی با اشاره به اینکه چهره استکبار جهانی با قتل، غارت و جنایت در فلسطین آشکار شد، گفت: اینها بودند که حقوق بشر را زیر پا گذاشتند و حتی با خجالتی همه آنها از اقدامات اسرائیل حمایت می کنند و این دلیل مخالفت آنها با ایران است.

وی با اشاره به اینکه بمب اتمی، حقوق زنان و حقوق بشر هیچ ربطی به استکبار ندارد، افزود: تحریم های جمهوری اسلامی ایران بر سه اصل هسته ای، حقوق بشر و مسائل منطقه است و همه عوامل را لمس کرده است. که نقاط قوت و موتور انقلاب اسلامی هستند. ما را علیه آنها تحریم می کند.

اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور دولت چهاردهم از همه استعدادها و توانایی های خود برای گشایش امور مردم با همین صداقت استفاده می کند، ادامه داد: به نظر می رسد می تواند در این مسیر موفق شود چرا که دولت چهاردهم نگاهی متفاوت با دیگران دارد. دولت ها

و افزود: امروز مردم دنیا حقیقت را درک کرده اند و مقابله با ظلم برایشان ارزشمند است.

اسلامی در پایان از همه مسئولین دولتی دعوت به کار خالصانه و بدون تأسف کرد و گفت: در جمهوری اسلامی قبول مسئولیت نوعی موهبت الهی برای خدمت به مردم است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=344559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.