افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

روایت عارف از دیدارش با همکاران سابقش و خانواده هایشان.

  • کد خبر : 344421
روایت عارف از دیدارش با همکاران سابقش و خانواده هایشان.

محمدرضا عارف به مناسبت هفته دولت و به منظور تجلیل از این مقام و قدردانی از زحمات معاونان اول سابق رئیس جمهوری اسلامی ایران دیدار با همتایان سابق خود را روایت کرد. به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «به مناسبت هفته دولت به دیدار معاونان اول سابق […]

محمدرضا عارف به مناسبت هفته دولت و به منظور تجلیل از این مقام و قدردانی از زحمات معاونان اول سابق رئیس جمهوری اسلامی ایران دیدار با همتایان سابق خود را روایت کرد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«به مناسبت هفته دولت به دیدار معاونان اول سابق رئیس جمهور و خانواده های آنان رفتم، اساس ما در حکومت وحدت ملی استفاده از همه توانمندی ها و تجربیات مدیران است.

مخبر، جهانگیری و رحیمی از خدمت خود داستان های شنیدنی گفتند.

آقای مخبر تازه از زیارت عتبات عالیات برگشته بود و خستگی سفر در چهره ایشان مشهود بود. الحق البته انتقال از دولت سیزدهم به دولت چهاردهم را به خوبی مدیریت کرد.

خاطراتی از دولت اصلاحات را با آقای اسحاق مرور کردیم و البته ایشان نکات جالبی را درباره معاون اول خود در دولت یازدهم و دوازدهم بیان کردند.

آقای رحیمی هم گلایه هایی داشتند که باید شنیده شود و به آنها توجه شود.

با خانواده مرحوم پرویز داودی به حضور موثر ایشان در مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کردم. من از تحصیلات فرزندان آن مرحوم مطلع شدم و توصیه هایی برای ادامه تحصیلات آنها ارائه کردم.

خاطرات همکاری با همسر مرحوم حبیبی، خانم راحیده را مرور می کنیم. زنده یاد حبیبی که سمت معاون اول دولت سازندگی و اصلاحات را برعهده داشت برای من نمونه یک انسان شریف و با اخلاق است.

خانم رهیده فردی خیرخواه است که همیشه در کارهای خیر پیشگام بوده است. گاهی اوقات تعاملات خوبی با او صورت نمی گرفت که جای تاسف دارد. قول دادم به موزه مرحوم حبیبی بروم که در حال آماده شدن هستند. دیدار خوب و پرباری بود که بدون شک ادامه خواهد داشت.»

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=344421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.