افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

90 درصد کودهای یارانه ای در داخل کشور تولید می شود

  • کد خبر : 344255
90 درصد کودهای یارانه ای در داخل کشور تولید می شود

به گزارش خبرنگار بازار، محمدمهدی سعیدی بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه همایش آموزشی ترویجی و ارائه سبد محصولات کودی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت خدمات حمایتی در نظر دارد با برگزاری جدیدترین کودهای شیمیایی را به کشاورزان ارائه کند. این کنفرانس . مدیر بازاریابی شرکت خدمات پشتیبانی کشور با بیان اینکه این همایش به دنبال […]

به گزارش خبرنگار بازار، محمدمهدی سعیدی بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه همایش آموزشی ترویجی و ارائه سبد محصولات کودی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت خدمات حمایتی در نظر دارد با برگزاری جدیدترین کودهای شیمیایی را به کشاورزان ارائه کند. این کنفرانس .

مدیر بازاریابی شرکت خدمات پشتیبانی کشور با بیان اینکه این همایش به دنبال معرفی شرکت های مبتنی بر دانش و بحث استفاده از کودهای بیولوژیک است، خاطرنشان کرد: شرکت های تولید کننده در این نمایشگاه ها مورد تایید شرکت خدمات پشتیبانی و کود هستند. . استاندارد و کیفیت بالایی دارند.

وی با اشاره به مزیت های برگزاری این همایش گفت: کشاورزان در صورت شناخت این شرکت ها می توانند کود را با کمترین قیمت کارخانه و بدون واسطه تهیه کنند.

سعیدی افزود: شرکت های تولیدکننده با برگزاری این همایش با نمایندگان ما در استان ها دیدار کردند و می توانند فروش خوبی داشته باشند، علاوه بر این کشاورزان اصلی که در این همایش حضور دارند می توانند با جدیدترین کودهای تولید شده در کشور آشنا شوند.

مدیر بازاریابی و امور مشترکین شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور یادآور شد: بر اساس سیاست های دولت، قیمت کودهای یارانه ای افزایش یا کاهش می یابد و دلیل آن نیز یارانه داده شده است.

کودهای فسفاته و پتاسیمی کم ندارم.

وی گفت: در پایان دولت گذشته هزینه کود اوره برای شرکت های تولیدکننده از 40 هزار تومان به 240 هزار تومان افزایش یافت. کیسه 50 کیلویی کود اوره 395 تومان به دست مصرف کننده می رسد.

سعیدی افزود: کودهای فسفاته و پتاس نیز بر اساس الگوی کشت بین کشاورزانی که در سامانه پهنه بندی ثبت نام کرده و الگوی کشت را رعایت می کنند توزیع می شود و خوشبختانه کمبود کود نداشتیم.

وی تاکید کرد: بیش از 90 درصد کودهای یارانه ای در داخل کشور تامین می شود و به همین دلیل کمبود کود ندارم.

سعیدی در خصوص استقبال کشاورزان از کودهای بیولوژیک گفت: اکثر کشاورزان خرده مالک و کشاورزان صنعتی به دلیل حفاظت از منابع آب و خاک، استفاده از کودهای بیولوژیک را آغاز کرده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=344255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.