افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
8

رندی ماس پیتون منینگ را به دلیل استخدام ناموفق در تنسی مقصر می داند

  • کد خبر : 3442
رندی ماس پیتون منینگ را به دلیل استخدام ناموفق در تنسی مقصر می داند

ماس ماجرا را در جریان پخش دوشنبه شب “Manning Cast” به پیتون و الی منینگ گفت. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. دوشنبه شب با حضور پیتون و الی منینگ به عنوان یکی از مهمانان خود در جریان بازی Buccaneers-Saints میزبان رندی ماس بودند. در طول حضور ماس، گفتگو به […]



ماس ماجرا را در جریان پخش دوشنبه شب “Manning Cast” به پیتون و الی منینگ گفت.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

دوشنبه شب با حضور پیتون و الی منینگ به عنوان یکی از مهمانان خود در جریان بازی Buccaneers-Saints میزبان رندی ماس بودند. در طول حضور ماس، گفتگو به سمت استخدام کالج در تالار مشاهیر منحرف شد که شامل یک سفر رسمی به تنسی بود.

در این آخر هفته بود که ماس قرار بود با پیتون ملاقات کند، کسی که در آن زمان یک کوارتربک ستاره برای داوطلبان بود. تنها مشکل؟ منینگ آنجا نبود.

همانطور که ماس به یاد می آورد، قرار بود منینگ پس از رانندگی از ویرجینیا به تنسی دیر به آنجا برسد. این برای ماس، که نمی‌توانست از خود فکر کند که چرا منینگ قبلاً آنجا نبود تا تعهد را تضمین کند، کارساز نیست.

وقتی به تنسی رفتم، تنها چیزی که شنیدم این بود که «پیتون منینگ در ویرجینیا در خانه یکی از اعضای خانواده است. او می‌خواهد به اینجا برگردد تا شما را استخدام کند.» ماس گفت. “من می گفتم، “خب، اگر او اینجا رانندگی می کند تا من را استخدام کند، چرا او در حال حاضر اینجا نیست تا من را بیاورد؟” مثل این بود که پیتون دیر کرده بود، وقت شناس نبود، پس این دلیلی بود که من داوطلب نشدم. پیتون دیر آمد.»

پیتون سعی کرد خودش را توضیح دهد، اما الی و ماس به سرعت او را به خاطر هدر دادن چنین فرصت طلایی اذیت کردند. ماس در نهایت به مارشال رسید، جایی که در دو فصل اعداد تاریخی را ثبت کرد. او و پیتون هرکدام فینالیست‌های جایزه Heisman 1997 بودند که منینگ دوم شد و ماس چهارم شد.

در پایان، همه چیز برای این زوج در زمین فوتبال بسیار عالی پیش رفت، اما این یک «چه می‌شد؟» بسیار عالی است. تصور کنید ماس و منینگ در یک جنایت بازی می کنند.

  • خردل اضافی بیشتر:OBJ در بازی NBA با میکا پارسونز، تروون دیگز شرکت می کند
  • آدام شفتر برای کمک به Deshaun Watson با Image Rehab یک قطعه فلاف می نویسد
  • آرون راجرز بعد از اینکه Packers بازی را به چالش نمی‌کشد بیرون می‌رود





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3442

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.