افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

عبای محرم را می توان رنگی کرد، اما نه هر رنگی. چند مدل مانتو برای استایل محرم 1402 ارائه می دهیم

  • کد خبر : 34411
عبای محرم را می توان رنگی کرد، اما نه هر رنگی.  چند مدل مانتو برای استایل محرم 1402 ارائه می دهیم

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که بارها برای یافتن لباس مناسب برای این مراسم از کمد لباس خود گذر کرده اید اما جلوی آینه مستأصل شده اید. بهتر است ابتدا با بایدها و نبایدها و قوانین پوشش این سبک آشنا شوید. از […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که بارها برای یافتن لباس مناسب برای این مراسم از کمد لباس خود گذر کرده اید اما جلوی آینه مستأصل شده اید. بهتر است ابتدا با بایدها و نبایدها و قوانین پوشش این سبک آشنا شوید. از آنجایی که همه خانم‌ها حتی برای آماده شدن سریع از این قوانین آگاهی کامل ندارند، اغلب به سراغ مدل‌های تیره با مانتو مشکی می‌روند، در حالی که شنل محرم می‌تواند شنل‌های رنگارنگ و شاد اما در قاب خودش باشد. پس اگر می خواهید این روزها استایلی متفاوت و جذاب را تجربه کنید و در عین حال خوش پوش باشید، بهتر است با ما همراه باشید. اولین نکته برای داشتن چنین سبکی این است که بدانید همه چیز به شما بستگی دارد. همیشه با چه سبک و استایلی در جمع ظاهر می شوید، مثلا اگر همیشه طرفدار لباس های رسمی مثل کت و شلوار و کت بوده اید، همین استایل را حفظ کنید. اگر از طرفداران پوشیدن مانتوهای جوان و مد روز هستید، امسال بهتر است روی مانتوهای بلند و گشاد شرط بندی کنید. پس استایل خود را خراب نکنید.

چون می توانید به سبک شخصی خود تصمیم های خوبی برای محرم بگیرید. در ادامه این مطلب با چند مانتو تابستانی آشنا می شوید که گزینه های بسیار مناسبی برای استایل محرم 1402 خواهند بود.

عبای محرم

پوشیدن کت سبز؛ از رنگ های مجاز استفاده کنید

استایل محرم به جای استایل تیره می تواند یک استایل تابستانی و جذاب باشد اما فراموش نکنید که پوشیدن تعدادی رنگ در این استایل ممنوع است. مثلا نمی توانید شنل نارنجی، سرخابی یا قرمز بپوشید و به مراسم تشییع جنازه بروید، اما می توانید با شنل سبز تیره خود را برای این مراسم آماده کنید. البته به خاطر داشته باشید که شنل سبز رنگ سبز مد روز زارا نیست، زیرا این رنگ سبز بسیار شاد و روشن است و نمی تواند برای لباس عزاداری مناسب باشد. بنابراین سایه های تیره یا زیتونی می تواند این روزها ظاهری جذاب و با وقار را برای شما به ارمغان بیاورد.پیشنهاد ما برای محرم امسال این است که به جای انتخاب شنل مشکی و استایل تیره، مانتو سبز با اکسسوری های مشکی را انتخاب کنید.

عبای محرم

عبای محرم

از خامه و نسکافه استفاده کنید. مانتوهای شیک و خنثی را انتخاب کنید.

یکی از رنگ های پیشنهادی ما برای محرم امسال، انتخاب مانتو کرم یا نسکافه ای است. البته فراموش نکنید که این دو رنگ به خوبی یکدیگر را تکمیل می کنند، بنابراین می توانید از این ترکیب رنگی جذاب و در عین حال خنثی برای ست شدن و تکمیل ظاهر خود استفاده کنید. فراموش نکنید که این ترکیب رنگ می تواند استایل تابستانی ساده شما را به ظاهری شیک و زیبا تبدیل کند. پس اگر می خواهید محرم را متفاوت بگذرانید یا شنل مشکی را دوست ندارید، می توانید از مانتو و شلوار کرم نسکافه کمک بگیرید. البته مانتو نسکافه ای یا قهوه ای هم می تواند گزینه خوبی برای این لباس باشد پس فراموش نکنید.

عبای محرم

عبای محرم

کت مشکی، تیره یا گوتیک بپوشید.

یکی از رایج ترین و آسان ترین تیپ ها برای استایل محرم استایل تیره است، البته اگر این استایل را دوست دارید پیشنهاد ما این است که برای محرم امسال استایل گوتیک را انتخاب کنید. سبک گوتیک سبک تیره ای است که در آن عناصر به سبکی مرموز و جذاب انتخاب می شوند. در این استایل باید کمی جسارت داشته باشید و مانتوهای مشکی را انتخاب کنید که مردم جرات پوشیدن آن را ندارند. در پایین برای راهنمایی بیشتر شما در درک این سبک چند نمونه از این سبک را قرار داده ایم تا با الگوبرداری بتوانید استایل مناسب تری برای محرم 1402 داشته باشید.

عبای محرم

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=34411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.