افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

راه شهدا با اطاعت از مقام ولایت استوار است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 344073
راه شهدا با اطاعت از مقام ولایت استوار است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسینعلی یوسف علیزاده بعدازظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و تجلیل از مقام 24 شهید کارمند شهرستان تربت جام اظهار داشت: اطاعت از ولایت رهروان ولایت است. شهدا پر از احساس و طول می کشد. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی […]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسینعلی یوسف علیزاده بعدازظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و تجلیل از مقام 24 شهید کارمند شهرستان تربت جام اظهار داشت: اطاعت از ولایت رهروان ولایت است. شهدا پر از احساس و طول می کشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی تاکید کرد: کارکنان دولت جمهوری اسلامی باید مجری اقداماتی باشند که حکیمانه، آگاه، دانا و سرشار از علم و بصیرت باشند. امام جامعه اسلامی.

وی اعلام کرد: اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اقتدار به پیشروی خود ادامه دهد و پرچم انقلاب اسلامی باشد. ازدحام جانش را مدیون است می بینم و از خود گذشتگی است.

یوسف علیزاده افزود: به برکت ایستادگی، مقاومت و جهاد همه جانبه فرزندان راستین انقلاب است که نظام مقدس جمهوری اسلامی از میان صدها و هزاران توطئه رنگارنگ سربلند و پیروز بیرون آمده و امروز نشاط و نشاط بیشتری دارد. افتخار می کنیم به راهی که شهدا و ائمه شهدا پیش روی ما گذاشته اند. هستند برویم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پیشرفت هایی که در همه ابعاد در ایران اسلامی داریم به برکت خون پاک شهدا و به برکت صبر و استقامت است.

وی ادامه داد: یکی از آثار و برکات خون پاک شهدا این بود که در دوران دفاع مقدس سیم خاردار وارد می کردیم و به دلیل تحریم ها حتی سیم خاردار هم نداشتیم اما امروز دستمان است. به طور کامل در زمینه نظامی است و ما فناوری را به کشورها صادر می کنیم.

باید گفت؛ در این نشست معنوی کتاب «خدمت به بهشت» زندگینامه شهدای کارمند تربت جام منتشر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=344073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.