افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

پروژه ورزشی با اعتبار بیش از 500 میلیارد ریال در آذربایجان غربی افتتاح شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 343979
پروژه ورزشی با اعتبار بیش از 500 میلیارد ریال در آذربایجان غربی افتتاح شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، سجاد بایرامی روز چهارشنبه در این زمینه افزود: استخر سرپوشیده نوروزی شهرستان پیرانشهر یکی از این پروژه ها است که توسط بخش خصوصی در زمینی به مساحت 1200 متر مربع با وام 300 میلیاردی ساخته شده است. ریال. و افزود: با بهره برداری از این مجموعه ورزشی برای 52 نفر به […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سجاد بایرامی روز چهارشنبه در این زمینه افزود: استخر سرپوشیده نوروزی شهرستان پیرانشهر یکی از این پروژه ها است که توسط بخش خصوصی در زمینی به مساحت 1200 متر مربع با وام 300 میلیاردی ساخته شده است. ریال.

و افزود: با بهره برداری از این مجموعه ورزشی برای 52 نفر به صورت مستقیم زمینه اشتغال ایجاد شده است.

بیرامی ادامه داد: همچنین باشگاه سوارکاری کهر افشار تکاب که از سال 1397 راکد بود در زمینی به مساحت 10 هزار و 680 متر مربع فعال شد که در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی تصریح کرد: اصطبل این باشگاه 600 متر مربع مساحت دارد و 16 راس اسب از نژادهای مختلف در آن پرورش داده می شود.

بیرامی گفت: بقیه فضاها شامل 2 پلازا منگه و اتاق های رفاهی و تفریحی است.

وی افزود: با افتتاح این باشگاه علاوه بر توسعه اماکن و فضاهای ورزشی، سه نفر به صورت مستقیم و 10 نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار شده اند.

وی در خصوص افتتاح زمین های چمن مصنوعی در مناطق مختلف استان نیز اظهار داشت: این زمین ها در شهرستان های زرآباد و قطور خوی، سارو ارومیه، حاجیلار چایپاره، بادولی و ماخور چالدران، آزاد و حاج علی به بهره برداری رسیده است. خند در مهاباد و روستای سلکده خوی.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی افزود: با افتتاح این زمین های چمن بیش از 10 هزار متر مربع به فضای ورزشی استان افزوده شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=343979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.