افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

این گدای افغان ساعتی 1.6 میلیون دلار درآمد دارد! + عکس

  • کد خبر : 343956
این گدای افغان ساعتی 1.6 میلیون دلار درآمد دارد! + عکس

به گزارش رکنا، زن گدا مبلغی بالغ بر 65 میلیون ریال در اسلامشهر کشف و ضبط و توسط مقام اداری این شهرستان بازداشت شد. ماموران اجتماعی معاونت خدمات شهری شهرستان اسلامشهر در حین گشت زنی، زن افغانی را که در پل عابر پیاده ابتدای خیابان زرافشان مشغول تکدی گری بود، بازداشت و در بازرسی 65 […]

به گزارش رکنا، زن گدا مبلغی بالغ بر 65 میلیون ریال در اسلامشهر کشف و ضبط و توسط مقام اداری این شهرستان بازداشت شد.

ماموران اجتماعی معاونت خدمات شهری شهرستان اسلامشهر در حین گشت زنی، زن افغانی را که در پل عابر پیاده ابتدای خیابان زرافشان مشغول تکدی گری بود، بازداشت و در بازرسی 65 میلیون ریال وجه نقد کشف و ضبط کردند.

بر اساس اظهارات این متکدی که شهروند غیرمجاز و فاقد مدارک اقامت قانونی است تنها در مدت 4 ساعت حدود 65 میلیون ریال از رهگذران گدایی کرده بود که مبالغ مذکور به همراه این فرد در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بد نیست بدانید که تعداد زیادی از این افراد روزانه میلیون ها تومبا را در پوشش گدا و نیازمند و اغلب با ترفندهای خاص و معمولاً در قالب گروهک های سازمان یافته، ایجاد دلسوزی و … به دست می آورند.

باید از گسترش تکدی گری در جامعه در بین اقشار مختلف مردم، عدم حمایت از این افراد، این دور باطل کمک به متکدیان با دید عاطفی جلوگیری کرد.

مردم بدانند که این افراد با ترفندهای خاص و عموماً در قالب باندهایی که از روی ناتوانی رهبری می‌شوند و ترحم مردم را به دست می‌آورند، روزانه چندین میلیون پول به جیب می‌زنند، اگر مردم از این افراد حمایت نکنند، اداره شهر است. در اجرای موفق پروژه ها پیچیده است. کمک به مشکلات اجتماعی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=343956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.