افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

از مسئولان برتر جشنواره شهید رجایی خوزستان تجلیل شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 343936
از مسئولان برتر جشنواره شهید رجایی خوزستان تجلیل شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد نیکو سرپرست مدیریت و سازمان برنامه. کوچک خوزستان بعدازظهر امروز چهارشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان اظهار کرد: دولت در نظام چه به لحاظ وظایف قانونی که در قانون اساسی وجود دارد و چه از نظر نحوه حکومت در ایران وظایف گسترده ای مانند آموزش و پرورش را انجام می […]

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد نیکو سرپرست مدیریت و سازمان برنامه. کوچک خوزستان بعدازظهر امروز چهارشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان اظهار کرد: دولت در نظام چه به لحاظ وظایف قانونی که در قانون اساسی وجود دارد و چه از نظر نحوه حکومت در ایران وظایف گسترده ای مانند آموزش و پرورش را انجام می دهد. ، مراقبت های پزشکی و امنیت. ، امنیت غذایی و تولید بسیاری از کالاها از جمله این موارد است.

وی بیان کرد: طبیعتا این سیستم بزرگ نیازمند مدیریتی است که از ابزارهای نوین مدیریتی استفاده کند.

مسئول مدیریت و سازماندهی برنامه. کوچک خوزستان گفت: آخرین اتفاقی که در نظام اداری افتاده، تشکیل شورای راهبری تحول اداری است که سه وظیفه اصلی دارد. ترویج علایق راستی این اولین مورد و مشکل اصلی کشور است که انتظار می رود استان ها این موضوع را با جدیت پیگیری کنند.

نیکو موضوع دوم را اصلاح فرآیندهای سخت و طولانی که عمدتاً موجب نارضایتی مردم می شود عنوان کرد و افزود: شناسایی و اصلاح این فرآیندها از دیگر وظایف شورای تحول اداری است. در نهایت این رضایت مشتری است.

با اعلام اینکه سال 1402 نسبت به سال 1401 تغییر می کند الگوریتم وی بیان کرد: در سال های گذشته دستگاه های ملی درگیر فرآیند تعیین برترین نهاد استانی نبودند اما امسال برای اولین بار دستگاه ملی در ارزیابی دستگاه استانی شرکت کرد.

مسئول مدیریت و سازماندهی برنامه. کوچک خوزستان گفت: اداره کار استان خوزستان و مازندران را به عنوان استان های دارای بالاترین اعتبار ارزیابی معرفی کرد که نشان دهنده اعتبار سنجش در استان است.

نیکو با بیان اینکه نظارت مدیران و همکارانشان اهمیت جشنواره شهید رجایی را نشان می دهد، اظهار داشت: پس از ارزیابی های انجام شده برگزیدگان جشنواره امسال معرفی شدند که در ارزیابی 1402 بهترین مدیران بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم از مسئولان ارشد جشنواره شهید رجایی تجلیل شد.

علی اسدی مدیرکل شرکت برق منطقه ای خوزستان رتبه اول گروه توسعه، زیرساخت و زیرساخت، امید احمدی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان رتبه اول گروه اقتصادی و مالی جمال لحظه مدیرکل کمیته مددکاری استان مقام برتر گروه سلامت و رفاه اجتماعی را کسب کرد.

علاوه بر این علی داودی بالاترین جایگاه گروه مردمی، قضایی و امنیتی، مجید نبی پور مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی خوزستان بالاترین جایگاه گروه تولیدی و شهرام است. مالایی هزار سال مدیرکل فنی و حرفه ای استان رتبه برتر گروه فرهنگی، علمی و آموزشی را به خود اختصاص داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=343936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.