افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
1

کمیته انضباطی: بیرانوند بازیکن غیرقانونی نیست!

  • کد خبر : 343923
کمیته انضباطی: بیرانوند بازیکن غیرقانونی نیست!

آفتاب نیوز: پس از بازی مس رفسنجان – تراکتورسازی که با برتری 2 بر صفر شاگردان دراگان اسکوچیچ همراه بود، باشگاه میزبان با متهم کردن یک بازیکن غیرمجاز از تیم تبریزی شکایت کرد. مس رفسنجان اخراج علیرضا بیرانوند را غیرقانونی دانست و به همین دلیل او بازیکن غیرمجاز است و باید نتیجه بازی عوض شود. […]

آفتاب نیوز:

پس از بازی مس رفسنجان – تراکتورسازی که با برتری 2 بر صفر شاگردان دراگان اسکوچیچ همراه بود، باشگاه میزبان با متهم کردن یک بازیکن غیرمجاز از تیم تبریزی شکایت کرد. مس رفسنجان اخراج علیرضا بیرانوند را غیرقانونی دانست و به همین دلیل او بازیکن غیرمجاز است و باید نتیجه بازی عوض شود.

اما اکنون کمیته انضباطی در رای مربوط به این پرونده اعلام کرده است که «دلیلی بر غیرقانونی بودن اخراج بازیکن مذکور باشگاه پرسپولیس وجود نداشته است»، شکایت مس رفسنجان رد و نتیجه این پرونده اعلام شد. به نفع تراکتور

این در حالی است که مس رفسنجان در این پرونده شانس تجدید نظر خواهد داشت اما کمیته انضباطی حکم برائت علیرضا بیرانوند را صادر کرد تا برد ارزشمند تراکتور در این بازی حفظ شود.

البته ابوالفضل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی درباره صدور رای قبلی گفت: این تصمیم مربوط به شکایت باشگاه مس رفسنجان و در بازی هفته اول مقابل تراکتور است و ربطی به نتیجه پرونده ندارد. به کمیته وضعیت ارائه شده است.

وی افزود: اولاً کمیته تعیین وضعیت تا زمان صدور رأی از سوی کمیته انضباطی هیچ تصمیمی له یا علیه آقای بیرانوند نگرفته است. ثانیاً، نتیجه تصمیم کمیته تعیین وضعیت هر چه باشد، عطف به ماسبق نخواهد بود. .

به این ترتیب شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند به عنوان بازیکن غیرقانونی منتفی خواهد شد و این باشگاه امکان تغییر نتیجه بازی خود با تراکتور را نخواهد داشت و حتی اگر کمیته تعیین وضعیت محرومیت بیرانوند، باز هم تغییری در نتایج بازی ها وجود دارد که بیرانوند قبل از صدور حکم ایجاد نمی شود.

این در حالی است که در خصوص پرونده ارائه شده در کمیسیون تعیین وضعیت، هنوز نتیجه نظر کارشناسی به دست مدیران باشگاه های پرسپولیس و تراکتورسازی نرسیده است و احتمالا پس از فیفادی نتیجه رای صادر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=343923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.