افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

اعتزیری: پیروانی و سیدجلال باید به گاریدو کمک کنند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 343834
اعتزیری: پیروانی و سیدجلال باید به گاریدو کمک کنند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که بازی نکردن در ورزشگاه آزادی ضربه بزرگی برای این تیم خواهد بود. سهراب عثیری در گفت وگو با تسنیم، درباره وضعیت پرسپولیس پس از انجام 2 بازی در لیگ برتر اظهار داشت: معمولا وقتی مربیان خارجی تازه وارد فوتبال ایران می شوند، نیاز به زمان دارند تا ایده های […]

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که بازی نکردن در ورزشگاه آزادی ضربه بزرگی برای این تیم خواهد بود.

سهراب عثیری در گفت وگو با تسنیم، درباره وضعیت پرسپولیس پس از انجام 2 بازی در لیگ برتر اظهار داشت: معمولا وقتی مربیان خارجی تازه وارد فوتبال ایران می شوند، نیاز به زمان دارند تا ایده های خود را در تیم پیاده کنند و فوتبال ایران را به خوبی بشناسند. . . طبیعتا از دست دادن 4 امتیاز در 2 بازی برای پرسپولیس که همیشه مدعی قهرمانی است خوب نیست اما نباید به تیم فشار بیاوریم و امیدوارم در هفته های آینده شرایط بهتر شود.

وی ادامه داد: به نظر من افرادی مانند سیدجلال حسینی و افشین پیروانی باید در این شرایط حساس به گاریدو کمک کنند و این موضوع بسیار مهم است زیرا سرمربی پرسپولیس شناخت زیادی از تیم ملی و فوتبال ایران ندارد. به عنوان مثال شاهد بودیم که در یک مسابقه یاسین سلمانی حتی از فهرست 18 نفره حذف شد اما گاریدو یکی از بازیکنان جوان تیم را در زمین رها کرد که عملکرد خوبی نداشت. در این شرایط نقش بزرگانی مثل پیروانی و حسینی که باید گاریدو را نصیحت کنند بسیار مهم است.

اعتزیری در بخشی دیگر از صحبت های خود عنوان کرد: یکی از مسائل مهم دیگر دوری از ورزشگاه آزادی است و عدم میزبانی در این ورزشگاه به پرسپولیس آسیب می زند. هواداران در این سال ها نقش مهمی در قهرمانی پرسپولیس داشتند و امیدوارم هر چه زودتر ورزشگاه آزادی ساخته شود تا پرسپولیس بتواند در این ورزشگاه بازی کند. در حال حاضر یکی از مهمترین نکات برای کسب نتیجه از پرسپولیس گرفته شده است.

وی با اشاره به دیدار مقابل فولاد خوزستان یادآور شد: پرسپولیس در این دیدار محکوم به برد است تا حداقل با آرامش به تعطیلات برود و تعطیلات لیگ نیز باعث آشنایی بیشتر گاریدو با پرسپولیس می شود. پرسپولیس قطعا بازی سختی مقابل فولاد خواهد داشت و آشنایی یحیی گل محمدی با تیم سابقش بر سختی های این دیدار می افزاید. پرسپولیس اگر در این بازی پیروز شود قطعا راحت تر به استقبال تعطیلات می رود.

اعتزیری در پایان تصریح کرد: میلاد محمدی خرید خوبی بود و می تواند در سمت چپ برای پرسپولیس موثر باشد اما این تیم در خط حمله هم به یک مهاجم نیاز دارد. نباید فراموش کنیم که پرسپولیس باید در لیگ الیت آسیا بازی کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)