افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

سقوط مداوم بین ارزها در بازار جهانی. سکه تلگرام 1.1 درصد کاهش یافت

  • کد خبر : 343651
سقوط مداوم بین ارزها در بازار جهانی. سکه تلگرام 1.1 درصد کاهش یافت

به گزارش بازار، در معاملات جاری بازار جهانی ارزهای مجازی، روند نزولی چند روز اخیر بازار به گونه ای ادامه یافت که بیت کوین به عنوان مهمترین ارز بازار بیش از 6 درصد از ارزش خود را از دست داد. ارزش . بر این اساس هر واحد بیت کوین در حال حاضر با قیمت 58955 […]

به گزارش بازار، در معاملات جاری بازار جهانی ارزهای مجازی، روند نزولی چند روز اخیر بازار به گونه ای ادامه یافت که بیت کوین به عنوان مهمترین ارز بازار بیش از 6 درصد از ارزش خود را از دست داد. ارزش .

بر این اساس هر واحد بیت کوین در حال حاضر با قیمت 58955 دلار در بازار معامله می شود و ارزش کل بازار این ارز مجازی به 1.165 تریلیون دلار رسیده است.

بزرگترین بازنده امروز بازار اتریوم بود که با کاهش 8.8 درصدی به ازای هر واحد به 2454 دلار رسید.

سولانا یکی از سکه های قابل توجه در بازار بود که افت شدیدی را به ثبت رساند و 7 درصد از ارزش خود را از دست داد.

تون کوین به عنوان ارز رسمی تلگرام امروز بر خلاف روزهای قبل که افت قابل توجهی را تجربه می کرد تنها ۱.۱ درصد سقوط کرده است، اما نسبت به ۷ روز پیش عملا بیش از ۲۰ درصد افت داشته است. از نظر ارزش بازار، این سکه تنها حدود 200 میلیون دلار از دست داده و به همین دلیل با جایگاه خود در بین 10 سکه برتر بازار فاصله زیادی دارد.

در مجموع در معاملات امروز ارزش کل بازار جهانی ارز مجازی با 6 درصد کاهش به 2.08 تریلیون دلار رسید. این بازار همچنین در 24 ساعت گذشته 88 میلیارد دلار رشد داشته است که نسبت به دیروز 34 درصد رشد داشته است.

دلیل روند نزولی بازار در روزهای اخیر عمدتا دستگیری پاول دوروف، بنیانگذار و مدیر عامل نرم افزار پیام رسان تلگرام توسط مقامات قضایی فرانسه و تبعات بعدی آن بر بازار بوده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=343651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.