افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

یک کت بلند برای تابستان مناسب است، البته نخی. پس به دریا بروید و نحوه راه اندازی آن را یاد بگیرید.

  • کد خبر : 34364
یک کت بلند برای تابستان مناسب است، البته نخی.  پس به دریا بروید و نحوه راه اندازی آن را یاد بگیرید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز مانتو بلند یکی از پرطرفدارترین مدل های مانتو است که استایلی خاص و منحصر به فرد را برای خانم ها ایجاد می کند. البته اگر درست پیکربندی شده باشد. بنابراین اگر می خواهید تابستان امسال را خنک و در عین حال راحت سپری کنید، می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز مانتو بلند یکی از پرطرفدارترین مدل های مانتو است که استایلی خاص و منحصر به فرد را برای خانم ها ایجاد می کند. البته اگر درست پیکربندی شده باشد. بنابراین اگر می خواهید تابستان امسال را خنک و در عین حال راحت سپری کنید، می توانید با انتخاب یک کت نخی بلند و آموزش لایه بندی آن، ظاهری متفاوت برای خود ایجاد کنید. ست کردن مانتو بلند کمی دشوارتر از ست کردن مانتو کوتاه است، بنابراین قبل از انتخاب مانتو بلند، بهتر است ابتدا فکر کنید که آیا این مانتو به شما و فرم اندام شما می آید یا خیر. یا اگر نمی آید، چه نمونه هایی ممکن است برای شما مناسب باشد؟ پیشنهاد ما برای انتخاب آسان این است که ابتدا فرم بدن خود را بشناسید و مزایا و معایب استایل خود را بیاموزید. به طور کلی می توان گفت که خانم های ساده می توانند یک مانتو ساده را انتخاب کرده و آن را با سایر لباس های خود ترکیب کنند; البته می توانید برای مجالس و مجالس رسمی یک کت بلند طرح دار نیز خریداری کنید و آن را با سایر اکسسوری های خود ترکیب کنید.

فراموش نکنید که هر چقدر هم که مینیمال هستید، استایل شبانه به لباس های مجلل و پر زرق و برق نیاز دارد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا برخی از جدیدترین مدل های تابستانی با مانتوهای بلند را مشاهده کنیم.

کت بلند

کت بلند؛ فراموش نکنید که یک مهمانی نیاز به یک استایل مجلل دارد!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید استایل های رسمی و رسمی با کت بلند بهتر از مانتوهای کوتاه و نیمه رسمی به نظر می رسند، بنابراین اگر برای یک مهمانی رسمی و شیک آماده می شوید، بهتر است با انتخاب یک مانتو بلند استایل خود را از استایل معمولی به استایل شیک تغییر دهید. فراموش نکنید که مانتوهای بلند ترفندهای خاصی برای ترکیب دارند، مثلا اگر قد بلندی ندارید می توانید برای استایل رسمی خود کفش پاشنه دار انتخاب کنید تا قد بلندتر به نظر برسید اما اگر قد بلند هستید بهتر است کفش های تخت و رسمی بپوشید تا اندامی متعادل تری داشته باشید و خیلی بلند و کشیده به نظر نرسید.

کت بلند

کت بلند

مانتو بلند تابستانی؛ لباس جذاب و شاداب بپوشید

مانتوهای بلند یکی از بهترین گزینه ها برای فصل تابستان به حساب می آیند، البته این بدان معنا نیست که نمی توان از این مانتوها برای فصل زمستان استفاده کرد، اما به دلیل هوای پاییزی و زمستانی و بارندگی های متعدد معمولا این مانتوها برای این فصل ها توصیه نمی شود. پس اگر می خواهید استایلی متناسب با فصل داشته باشید، بهتر است یک کت نخی بلند انتخاب کنید و آن را با شلوارهای دمپا گشاد ترکیب کنید. این گونه مانتوها را می توان با صندل های نخی یا بند دار و تابستانی ترکیب کرد، البته انتخاب کفش در این گونه سبک ها کاملا به سبک و مدل مانتو بستگی دارد.

کت بلند

کت بلند

کافتان را فراموش نکنید. لباس بالا یا پایین بپوشید

کفتان ها نوعی مانتوهای بلند هستند که در دو نوع جلو بند و جلو باز طراحی و تولید می شوند که البته یکی از رایج ترین مدل های این لباس ها را می توان نوع تمام قد دانست که به دلیل پوشیدن آسان و ست شدن آسان آن نیز می باشد. بنابراین، اگر می خواهید یک استایل تابستانی شیک و راحت را تجربه کنید، بهتر است یک کتانی جذاب در کمد لباس خود داشته باشید تا شما را از گرما و پیچیدگی استایل های تابستانی رها کند.

کت بلند

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=34364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.