افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
1

پزشکان گردنشان را گذاشته اند/ مردم به گشت جهت یابی و فیلترینگ «نه» گفتند

  • کد خبر : 343546
پزشکان گردنشان را گذاشته اند/ مردم به گشت جهت یابی و فیلترینگ «نه» گفتند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی محمد نمازی فعال سیاسی اصلاح طلب درباره لزوم حفظ رای مردم به پزشکان گفت: آنچه در چهل سال گذشته به ویژه در دوران دفاع مقدس نشان دادند و به نمایش گذاشتند همین است. مقاومت، حضور در عرصه های مختلف همراه و پشتیبان کشور و نظام، مشارکت در سازندگی و صبر […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی محمد نمازی فعال سیاسی اصلاح طلب درباره لزوم حفظ رای مردم به پزشکان گفت: آنچه در چهل سال گذشته به ویژه در دوران دفاع مقدس نشان دادند و به نمایش گذاشتند همین است. مقاومت، حضور در عرصه های مختلف همراه و پشتیبان کشور و نظام، مشارکت در سازندگی و صبر و استقامت در برابر مشکلات و مشکلات بوده است. بنابراین، این وضعیت ایجاب می کند که دولت و دولت بسیار قدردان مردم باشند، به ویژه در انتخابات اخیر که هیچ یک از ما فکر نمی کردیم همین تعداد مردم پای صندوق های رای بیایند.

وی در گفتگو با مانیبان افزود: مردم ایران با همه بی توجهی ها و ظلم ها در صحنه این انتخابات در سطح قابل قبول و شاید بالاتر ظاهر شدند که البته بخشی از این حضور و نگرانی است. تجربه اقدامات تندروها در دولت های نهم و دهم، جلیلی و زهالیچی، اما اکثریت مردم به دنبال راهی برای پشت سر گذاشتن شرایط کنونی هستند، به خصوص در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دکتر مزیکیان در جایگاه حمایت جدی از ملت تایید شد، امید تازه ای داشتند.

نمازی تاکید کرد: آقای مزیکیان رفع فیلترها، پرهیز از رفتارهای خشونت آمیز، بی احترامی به شهروندان و لزوم رعایت کرامت انسانی را در اولویت قرار دهد. او گردن خود را برای تحقق شعارهایش عهد کرد و مردم با این اعلامیه امیدوار شدند و به میدان خودتختی بازگشتند و از رئیس جمهور حمایت کردند و با 17 میلیون رای او را انتخاب کردند.

وی افزود: به گشت جهت یابی و فیلترینگ نه گفتند و اکنون منتظر ورود آقای دکتر هستند.

این چهره سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: باز هم با عنایت به آخرین سخنان رئیس جمهور در شورای اسلامی، هیئت دولت رای اعتماد داد. کابینه فقط پزشکان نیستند، کابینه نظام هستند و راهی جز موفقیت دولت وجود ندارد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: در حال حاضر کشور با کسری بودجه جدی مواجه است و دولت باید سریع و قاطعانه به منابع بالقوه روی آورد که مهمترین آن صادرات نفت و مشتقات آن است که نیازمند لغو تحریم ها و عضویت در آن است. FATF و بهبود روابط با کشورهای جهان.

نمازی خاطرنشان کرد: روی صحنه ماندن مردم در گرو انجام وظایف فوق، رفع فیلترها و احترام به مردم و بانوان است.

وی در پایان گفت: از جمله کارهای دیگر حذف موازی کاری، رقابتی کردن حوزه های مختلف با کاهش شدید و سریع حجم دولت و کاهش هزینه ها، رفع اختلافات و گفت و گوی منظم و منظم با ملت و ارائه گزارش و درخواست است. برای کمک شما

27218

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=343546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.