افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

بهترین گوشی های میان رده در سال 2024 / اگر مردم بودند، کارمند بودند، مشاغل دولتی و بیمه داشتند

  • کد خبر : 343376
بهترین گوشی های میان رده در سال 2024 / اگر مردم بودند، کارمند بودند، مشاغل دولتی و بیمه داشتند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- همه ما از مزایای تلفن در زندگی امروزی بسیار آگاه هستیم و می دانیم که بدون این وسیله الکترونیکی و فناوری های آن، زندگی برای ما سخت خواهد شد و اختلالات زیادی در امور به وجود می آید، مثلا بسیاری از افراد. آنها می خواهند […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- همه ما از مزایای تلفن در زندگی امروزی بسیار آگاه هستیم و می دانیم که بدون این وسیله الکترونیکی و فناوری های آن، زندگی برای ما سخت خواهد شد و اختلالات زیادی در امور به وجود می آید، مثلا بسیاری از افراد. آنها می خواهند در زمان و انرژی خود صرفه جویی کنند، خریدهای خود را از طریق تلفن انجام می دهند، اکنون هر چیزی را می خواهند، چه نیاز خونی یا خریدهای مهم تر، و اگر این دستگاه در دسترس نباشد، باید هر چیزی را شخصا خریداری کنند. ، که می تواند زندگی ما را بسیار پیچیده کند و این چیز خوبی نیست، بنابراین مشخص است که گوشی در کوچکترین کارهای ما جایگاه خود را مشخص کرده است و راهی برای نادیده گرفتن آن وجود ندارد.

با این حال، وقتی می توان از گوشی شما تا این حد در زندگی استفاده کرد، باید عملکرد و کیفیت بالایی نیز داشته باشد تا بتوانید از کار با آن لذت ببرید و از قطع کردن آن عصبی نشوید. شما باید بهترین گوشی ها را در بازار متنوع امروزی جستجو کرده و بیابید. و آنها را مال خود کنید با هر بودجه ای که دارید، از 5 میلیون تا 50 میلیون، باید بهترین گوشی را در آن رنج قیمت تهیه کنید، و اکنون می خواهیم به شما کمک کنیم تا با بهترین گوشی های موجود در بازار آشنا شوید. موارد فعلی که فروش بالایی دارند، پس با ما همراه باشید.

Xiaomi 13T نسخه 256/12GB

به سراغ اولین محصولی می رویم که در لیست این مقاله می خواهیم به شما ارائه کنیم که شیائومی 13 تی است که از زمان عرضه تا کنون خریداران زیادی داشته است و شاید شما نفر بعدی باشید زیرا شرکت چینی For this این محصول دارای صفحه نمایشی در سایز 6.67 اینچ است که مدل های متنوعی دارد و قدرت به روز رسانی تصویر در آن برابر با 144 هرتز بر ثانیه است که به این معنی است که اسکرول روان و روانی خواهد داشت. به علاوه حداکثر روشنایی در این پنل و در فضاهای باز 1250 نیت است که کار در زیر نور آفتاب را آسان خواهد کرد.

به عنوان پردازنده این محصول از تراشه 4 نانومتری مدیاتک Dimension 8200 Ultra استفاده شده است که سرعت پردازش خوبی دارد. دوربین اصلی محصول دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای سنسور 20 مگاپیکسلی است که در کنار هم می توانند عکس ها و فیلم های با کیفیتی را ثبت کنند. باتری 5000 میلی آمپری ظرفیت دارد و طول عمر و دوام خوبی را نشان می دهد.

بهترین گوشی های میان رده

Galaxy S21 FE نسخه 256/8 گیگابایت مدل 2023

به سراغ دومین محصول شرکت کره ای سامسونگ یعنی Galaxy S21 FE می رویم که دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED با وضوح Full HD Plus و نرخ رفرش تصویر 120 هرتز بر ثانیه است. کمترین میزان تاخیر و تاخیر در آن.

در قسمت پردازنده نیز از تراشه 5 نانومتری Exynos 2100 برای این محصول استفاده شده است که سرعت و قدرت پردازش بالایی دارد. دوربین اصلی محصول دارای سنسور 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است که در کنار هم می توانند کیفیت خوبی را ارائه دهند. باتری 4500 میلی آمپری ظرفیت دارد و به خوبی شارژ می شود.

بهترین گوشی های میان رده

نسخه گوشی Honor X9a 8/256 گیگابایت

برویم سراغ آخرین محصولی که می خواهیم به شما معرفی کنیم که آنر روان است. .

این محصول دارای تراشه 8 هسته ای اسنپدراگون 695 است که می تواند برنامه های مختلفی را اجرا کند. دوربین اصلی دارای سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای سنسور 16 مگاپیکسلی است. ظرفیت باتری 5100 میلی آمپر ساعت است.

بهترین گوشی های میان رده



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=343376

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.